snart mamma 85 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Veit ikke med dere og er sikkert ikke så mye å tenke på men helt ærlig talt jenter,.. det er ikke lett å ha stor mage¨og prøve å holde bena ny barberte for ikke å snakke om mellom bena,, har ikke sett skrittet mitt på to månder. alt går liksom på husk... tenker masse på at jeg ikke vil være frøken busk når jeg kommer på føden, men regner med jordmødrene har sett det mestem er vel bare meg som føler meg "flau" eller utilpass.. dessuten er det vel ikke busken di er opptatt av, men tenker masse på det.. kunne jo alltid tatt å vokset!!hmm er -5 dager nå.. gleder meg til å se lår og legger igjen,... Tips?råd??
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 regner med de har sett glattbarberte og de med busk Så det trenger du ikke tenke på
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Har du ikke en mann som kan hjelpe til med det da..... slipp han løs med en saks og barbersaker
snart mamma 85 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Sant!! en hjelpende hånd er godt å ha ,,
nekita Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 hihih kult innlegg=) Har d ganske likt jeg også. Føler meg som den urkvinnen der nede, hehe! Rett og slett ustelt......Men men, kommer ikke til å treffe folka på fødeavd så mye etterpå=) Gleder meg til å freshe opp litt=) 20 dager til termin=)
snart mamma 85 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2008 bra sakt , skal ikke akkuratt fly ned veggene der etterpå!
Tinama Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 haha Jupp, min samboer mobber meg for mine stadige nye frisyrer der nede! "Nææmmen...har du prøvd å lage en stjerne?"-fikk jeg høre her om dagen. tjiihi Tror jeg får ta i mot litt hjelp når det nærmer seg termin!
Laybik Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Mellom beina får jeg til sånn noenlunde når jeg står foran speilet på badet og ser meg mens jeg barberer, men det blir sjeldent jeg gjør det for tiden. Leggene derimot pleier jeg å bruke epilator på, men nå er det så vanskelig å bøye seg så lenge, så der vokser det vilt, huff:-)
Engelise Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Jeg vurderte en periode å la det vokse mot slutten, men det var rett og slett umulig. Jeg føler meg skikkelig uren og ekkel hvis jeg er ustelt der nede=/ Så nå prøver jeg så godt det går selv, ALDRI om sambo får gå løs med høvel der nede altså.. Bare så vidt jeg tørr det selv joo.. Jeg synes også at det er den mellomtingen som er verst. Er dere ikke enig? Enten så er man glattbarbert, eller så har man busk. Skjeggstubber er ekkelt!
snart mamma 85 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2008 sant.. skulle vært hårløs!! men er ikke lenge før man kan bli seg selv igjen...
Gjest Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 et tips kan være å stå over ei balje med et speil foran, da kan du trimme bikinilinjene selv iallefall )
snart mamma 85 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. august 2008 tar tid men får det til,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå