Gå til innhold

hvor mye mat sender dere med barna i bhg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min spiser tydeligvis som hest i barnehagen, så han får med seg 3 skiver til lunsj, og da er det tomt når jeg henter han. Hjemme spiser han som oftest bare 1..

Han er 2 år+ 8 mnd.

Skrevet

2 og 4 år, 2 brødskiver hver. Resten av maten får de i bhg.

Vi pakker altså bare med til et måltid..

Skrevet

3 år - to skiver med varierende pålegg, av og til litt grønnsaker også.

Og frukt til senere.

Skrevet

Dette er kun til frokost, da de har smørelunsj :-)

Skrevet

Han er 1,5, og jeg sender 2 skiver med han til frokost, da er det alltid noen biter igjen. Skal sende med yoghurt snart og, drikker ikke melk- godt å vite at han får i seg noe kalsium. :)

Skrevet

Jenta mi på 15 mnd og gutten min på 4 år spiser akkurat like mye i barnehagen... Først spiser de to skiver før vi går hjemmerfra da.

I barnehagen spiser de en skive til frokost og to skiver til lunsj. I tillegg har de med en frukt og en yoghurt, alt forsvinner ned i små sultne mager ;-)

Skrevet

Jenta mi har aldri spist mer enn 1 skive til måltidet, så jeg sender med det hvis hun skal spise frokost i barnehagen. Lunsj og frukt får de servert i barnehagen. Det hender at jeg sender med ei lompe eller noen druer eller ei gulrot i tillegg. Men ofte spiser hun bare ei halv skive av maten sin. Hun er 3,5 år. Er sjelden hun på 7 spiser mer enn ei skive om gangen også (på skolen).

Skrevet

4 skiver og en yoghurt, frukt og frokost eller varm lunsj får de i barnehagen.

Hun er 2,5 snart :)

Skrevet

2brødskiver til frokost, siden han er så treig på morgenen ;o)

Vil ikke spise før ca 1.5t etter han har stått opp, så da sender jeg med frokosten i bhg. Noen ganger spiser han maten på vei til bhg.

Ellers får de frukt/youghurt, lunsj og varm middag hver dag i bhg.

Han er 2.5år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...