Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Sønnen min spiser tydeligvis som hest i barnehagen, så han får med seg 3 skiver til lunsj, og da er det tomt når jeg henter han. Hjemme spiser han som oftest bare 1.. Han er 2 år+ 8 mnd.
Holly❄️ Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 2 og 4 år, 2 brødskiver hver. Resten av maten får de i bhg. Vi pakker altså bare med til et måltid..
Skravlefruen med huleboer Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 3 år - to skiver med varierende pålegg, av og til litt grønnsaker også. Og frukt til senere.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Dette er kun til frokost, da de har smørelunsj :-)
LapScouse Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Han er 1,5, og jeg sender 2 skiver med han til frokost, da er det alltid noen biter igjen. Skal sende med yoghurt snart og, drikker ikke melk- godt å vite at han får i seg noe kalsium.
Fire småtroll Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Jenta mi på 15 mnd og gutten min på 4 år spiser akkurat like mye i barnehagen... Først spiser de to skiver før vi går hjemmerfra da. I barnehagen spiser de en skive til frokost og to skiver til lunsj. I tillegg har de med en frukt og en yoghurt, alt forsvinner ned i små sultne mager ;-)
Gurine Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Jenta mi har aldri spist mer enn 1 skive til måltidet, så jeg sender med det hvis hun skal spise frokost i barnehagen. Lunsj og frukt får de servert i barnehagen. Det hender at jeg sender med ei lompe eller noen druer eller ei gulrot i tillegg. Men ofte spiser hun bare ei halv skive av maten sin. Hun er 3,5 år. Er sjelden hun på 7 spiser mer enn ei skive om gangen også (på skolen).
Gjest Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 4 skiver og en yoghurt, frukt og frokost eller varm lunsj får de i barnehagen. Hun er 2,5 snart
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 2brødskiver til frokost, siden han er så treig på morgenen ;o) Vil ikke spise før ca 1.5t etter han har stått opp, så da sender jeg med frokosten i bhg. Noen ganger spiser han maten på vei til bhg. Ellers får de frukt/youghurt, lunsj og varm middag hver dag i bhg. Han er 2.5år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå