123snart4"høygravid" Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Babyen var nå bare 6% over gjennomsnittet:-) Er kjempeglad! Skal til ny kontroll 27. for vurdering av igansettelse (termin 31.) pga svangerskapsdiabetes. Er så glad for at planen er klar:-)
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg skal i morra. Men da er det lege som tar UL på meg, og ikke JM på UL avd. Så spent på hvor flinke legene er i forhold til JM:) Spent på hvor stor han er nå Var 12 % sist.
123snart4"høygravid" Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Masse lykke til i morgen :-) Det går nok veldig bra, du har god kontroll du:-) Kjenner at jeg gleder meg veldig til fødsel nå, skal bli godt å få det overstått:-) Husker du skrev en gang om "kjempegodteposen" du skulle ha med på sykehuset - det skal jeg og:-) Du må oppdatere i morgen da!
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 jepp skal ha en stoor pose med smågodt/sjokolde Visst jeg blir satt igang så skal jeg innom å kjøpe med meg..visst ikke så får jeg få samboer til å kjøpe til meg hehe. Men jeg liker best å plukke det ut selv..
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 sjokolde var noe nytt hehe. sjokolade..da ble det rett Skal oppdatere i morra..
123snart4"høygravid" Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 He he, forstod godt hva du mente likevel....:-) Det blir spennende å høre hvordan det går med gutten din!
Makko med to små gutter Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist av lege til dere fikk time? -Føler at jeg ikke har så mye tid, 4 dager til termin :-) Hva er sf målet deres?
123snart4"høygravid" Skrevet 14. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2008 Symfysemålet mitt er laaaaaaangt over det skraverte feltet, men jeg har mye fostervann. Symfysemålet trenger ikke å si noe om størrelsen på babyen:-) Jeg har gått til vekstmålinger siden uke 20 pga svangerskapsdiabetes.
Trulte76 Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 min var 28% avvik :S Men symfemålet ligger innenfor det grønne feltet da. Så legen sa han ville være 4500g til terminen. MEN han ville jeg skulle bli vurdert satt igang på mandag så jeg slipper å føde så stor unge..puh. Så får se hva føden sier på mandag da. Jeg må vel være moden nok før de gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå