Gå til innhold

Testforbud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten drevet megselv til vanvidd de siste ukene med testing opp og ned, frem og tilbake og i mente. Ha funnet ut at testen ikke blir mer positiv uansett hvor lenge man stirrer på den (snodige greier det der). Men om man venter lenge nok (les: 20 minutter) så vil den bli positiv allikevel. Men i dag viste EL testen en klart tydeligere teststrek enn kontrollstrek etter få sekunder, så da må jo EL være på plass.

Etter litt hjelp fra mannen har jeg nå insett at denne selvtestingen gjør meg någet galere enn jeg var før. Så nå har jeg pålagt megselv testforbud frem til IKM. Men det skal jobbes hardt i halmen unasett! Tror ikke gubben er så lei seg for akkurat det da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha, dette var som å lese om meg selv ja... Jeg venter på mensen nå, men når jeg har fått den (i kveld er vi ikke så optimistisk, men det kan fort snu! :-)) og begynner på ny pp, har jeg bestemt meg for å roe ned litt med testingen. Tror også jeg skal roe ned bruken min på BIM, kan fort bli offer for massesuggesjon her inne..:)

Skrevet

Ja, testing er farlige greier. Man blir ganske fort hekta synes jeg.. :( Lurt å teste med måte:) Så lenge det holder:)

Skrevet

hehe :)

Sånn har jeg også gjort, bare at jeg ikke har trodd at jeg har vært gravid, eller har EL, så jeg har bare såvidt sett på dem også kastet dem..

For å snike dem opp av søpla etterpå, bare i tilfelle :) hehe

Men mine har aldri vært positive, heller ikke etter lang tid.

Så nå har jeg sagt at jeg ikke skal teste før jeg skal på hyttetur i september, med mindre det er en eller annen tungtveiende grunn til at jeg IKKE trenger å teste..

Syklusene mine er nærmest ikke eksisterende, så da gjør jeg det heller sånn.

Så om 1,5 mnd skal jeg kjøpe en pakke med CB grav.tester.

Nå har jeg ingen hjemme, og det hjelper jo på å la være :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som tar til venstre ved vettet, suser rett forbi forstanden før jeg bråstopper på galesletta i denne prøvetiden.

Hva med å opprette en støttegruppe?

Anonyme testere?

Sprø kvinne, tisser på pinne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...