suski22.12.08 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jaja får bare krype til korset her, for jeg trenger noen råd. Dette er mitt 2. svskap. Forrige gikk bra, uten komplikasjoner, litt BL og mye kynnere, men 0% fravær og jeg jobbet til termin. Denne gangen derimot er som natt og dag i forhold. Har liggi på sofaen i 1 uke nå pga legens ordre. I dag har jeg beveget meg litt og nå har jeg moderate smerter i høyre ankel, den er ikke hoven, i så fall bare bittelitt. Har lavt BT i beg av svskap, nå er den tilbake på 105/90 på sjekk for 2 uker siden. Er slank, veier ca 53 kg, har gått opp ca 4-5 kg hittil (er i uke 22). Kan dette være begynnelse på vann i bena eller noe? Er jo rart å ha så vondt og samtidig føle stiv følelse bare på den ene ankelen. Er en litt sånn sprengende hoven følelse selv om jeg ikke er hoven. PLS noen som vet noe fornuftig her? Tør ikke ringe til legen nesten hvis det ikke blir bedre, jeg renner jo ned dørene i dette svskapet :-(
lana<3 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Alle gravide får vondt i anklene på ett eller annet tidspunkt, du er ikke alene der, kan hende du er litt skjeiv i bekkenet på den siden slik at når du går får du feil belastning og trykk på nervene på akkurat den ankelen. Jeg er litt skjeiv på høyre siden så her er det høyre ankelen som lager problemer. Hvis du er engstelig ville jeg uansett tatt kontakt med legen, du er ikke gravid så mange ganger i livet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå