Gå til innhold

hadde du turt

Anbefalte innlegg

Skrevet

å gjennomgå fettsuging? skjønner at mange r imot det, at noen ikke trenger eller har behov osv.... ikke ute etter det, men hvis du hadde behov og penger, hadde du turt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja:)

Skrevet

Om jeg virkelig hadde trengt det så tror jeg faktisk ikke det,ser helt for jæ... ut,man blir jo mishandlet med den "pinnen".

Men vanskelig og si sikkert når man ikke er i den situasjonen,men likevel ser det ikke mye fristende ut.

Skrevet

næi.. vet av 2 som har utført d, å de ble like tykke etter en stund.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ikke fettsuging (tror jeg), men mageplastikk vil jeg ta!

Jeg har gått ned 54 kg, og mer skal vekk...så det sier seg selv at jeg MÅ ta en slik operasjon. OM det alikvel skulle være nødvendig med fettsuging når jeg har gått ned det jeg vil, så ja... kanskje... jo... haha

Skrevet

hadde fiksa på hele kroppen jeg hadde jeg hatt penger til det=)

Skrevet

palmesus: wow, gratulerer med så stort vekttap? hva gjorde du for å gå ned så mye? og hvordan levde du da du var så stor?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

takker. Jeg har ikke gjort noe for alle, de første 30 kom av seg selv....eller, gikk av seg selv? hehe. De neste har jeg kjempa for med lavkarbo-diett ;) og jeg skal enda ned 10 til, men nå er jeg SÅ lite motivert..

hvordan jeg levde? Nei... dårlig, antar jeg..høhø. Dårlig både psykisk og fysisk.. men skal si det ikke hjelper på psyken og ha mage nedpå knærne nå heller!

Skrevet

men er ikke det at du kan få fjernet magen motivasjon for de siste 10 da?:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke snakka med legen om det enda... blir så tiltaksløs når jeg har stått på stedet hvil i 1 mnd.. men i morra er det full skjerpings igjen, ut og trimme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...