Gå til innhold

Trenger tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som er alt en kan ønske seg fra venninne, barnefar og familie i ett. Jeg har hatt et kjempetøft år føre graviditet, og nå gravid, alene og langt nede til tider.

Hun stiller opp 120% når som helst, hvor som helst etc. Er utrolig takknemlig for at jeg har truffet henne. (Og hun har eg nok i sitt eget liv...)

Hun er nå min "barnefar" er med på ul, skal være med på Lamazekurs og være med på fødsel. Enda hun selv er alene med 2 barn er hun overlykkelig for å være med meg.

Etter fødsel tenkte jeg hun skulle få en fødselsgave fra gutten min. Gjerne med inngravering med "Takk for hjelpen. Gabriel" eller noe slikt. Noen gode tips? har tenkt smykke i utgangspunktet, men det må være noe varig, ikke motegreie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D Trur di fleste hadde blitt gla for å fått noe sonn :D

har ikke noen tips men:S men d var ett bra påfunn av deg ;)

Skrevet

Jo takk! Men syns jo hun fortjener fødselsgave mer enn meg... jeg får jo et barn igjen for dette, og har ikke så mye valg.. hun har jo absolutt et valg!

men kommer selvfølgelig til å være viktig i mitt barns liv, og er allerede spurt om å bli fadder. (termin er først i januar men hehe)

Skrevet

dytt

Skrevet

For en koselig historie.

Dersom du vil gi bort en unik gave, se på www.lifestone.no. Der har de masse fint. Eneste er at prisene er ikke bestandig like fine....

Skrevet

Et "klassisk" armbånd i gull eller sølv, med inngravering. Eller et smykkesett. Du trenger jo ikke nødvendigvis gravere noe på selve smykket, tror hun vil sette like mye pris ordene om de står på et kort. =)

Så heldig du er som har en slik venninne!

Skrevet

Takk for tips dere siste her.

Jeg vet jeg er utrolig heldig, og utrolig nok er vi veldig flinke til å fortelle hverandre det og. Til jul fikk jeg bl.a. en bok som het "takk for at akkurat du er til".

Har bare kjent henne i snart 3 år, men slipper henne aldri ut av livet mitt igjen. Mine "beste" venninner som jeg har hatt i 20 år (gud å gammel jeg har blitt...) er ikke i nærheten av henne hverken når det gjelder interesse, engasjement eller villighet til å se forbi egen nesetipp. Jeg trodde ikke det fantes folk som henne jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...