Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Huff, har skikkelig dårlig samvittighet! Fant ut på Mandag at jeg er gravid, og har alltid sagt at jeg skal slutte å snuse tvert når det skjer. Det har derimot vist seg å ikke være så lett, å skulle gå fra nesten en boks om dagen til ingenting fra den ene dagen til den andre...vanskelig.. Har kuttet ned til 7 stk, og har planer om å kutte ut en hver dag helt til jeg kommer ned i null. Mulig dette bare er selvbedrag, at det letteste hadde vært å slutte tvert..Men, dessverre viser det seg at viljestyrken min ikke er så god som jeg har trodd:) Var også ute å spiste på lørdag, og da gikk det ned et par glass vin, regner ikke med at det er det verste jeg kunne gjort, men følte meg ganske teit da jeg stod der med en positiv test i hånda, bare 2 dager etterpå. Og, så er jeg konstant bekymret over at frøet skal dette ut, at det er noe galt, osv. Springer på do flere ganger om dagen bare for å sjekke at det ikke blør. Ja, jeg vet, jeg er sikkert superhysterisk, og jeg kommer til å bli enda verre når ungen forhåpentligvis kommer ut Puh, måtte bare få ut noen tanker, blir gal
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Tvile på den vinen skadet noe, vertfall viss du er veldig tili på vei:) å det me snusen, at du kutter ned litt etter litt, det hjelper deg sikkert:) viss ikke kan du jo ta kontakt med noen profesjonelle
2009bebis<3 april gull Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 hei hei:) det kommer nok til å gå kjempe fint.. alkoholen skal du iallefall ikke tenke på, flere jeg kjenner har gjort noe lignende. vært på ferie og drikki en helt uke f.eks, men det går så bra tror det er for tidlig at det påvirker noe, det er mer langvaring og masse bruk under svangerskapet som er verst! og til snusen så aner jeg ikke, men samboeren min snuser og han snuser en boks om dagen nesten, han kjøpte tilfeldig her en snus som var uten nikotin og uten tobakk for morro skyld, men så fant han ut at det funka så bra at nå snuser har bare den:p ekke sikkert det funker like bra på alle, men du kan jo prøve den er dobbelst så billig også! lykkke til
Mage Mi Sa Jo Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 det serjo ut som du har en plan for å slutte og de ferreste klarer å slutte tvert. bare tenk på lille spira dehver gang du tar en snus kansje du dropper noen da. lykke til medsnus sluttingen, vet det må være tøft. når det gjelder den vinen vel du viste jo ike at du var gravid. og du er ikkeden første som har druket alkohol før du viste at du var gravid. tror ikkedet er noen skade skjedd. ingen som dømmer deg for det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå