Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg har en jente på 21 mnd som er veldig glad i å "GÅ SELV". Dette går jo ganske greit når det bare er meg og henne og hennes vogn, men hva med når jeg skal ha med meg lille gutt og hente i barnehagen i søskenvogn? Er det fullstendig idiotisk å ha henne i en sele? Vi bor midt i Oslo, og det er litt skummelt pga trafikken etc.. Takker for mange svar.
mini nr to på vei Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har brukt gå-sele på sønnen min når vi har vært ute i store forsamlinger.. Enkelt og greit for at han ikke skal forsvinne i folkemengden. Dette har gått veldig fint. Får jo litt rare blikk og artige kommentarer, men det plager ikke meg! Sikkerhet er viktigst!
Lilja121 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg synes sele er veldig bra. Virker som om det har begynt å komme mer og mer tilbake. I London er det veldig vanlig nå, sikkert nettopp pga sikkerhetsaspektet. Tror nok vi kommer til å benytte oss av det når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå