Milly::) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Bruker dere masse ull, tenker bodyer, tights osv...?
Bærta å babyn Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 har body, strømebukse, buske, dress, sokker. brukes flittig om vinteren
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Sikkert alt for mye...3 sett undertøy (trøye/body og tights), 4 strømpebukser, 3 dresser.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 til vinteren kommer eldste til å få to-tre sett, tøye og tights.
Milly::) Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Grunnen til jeg spør er at jeg leste i et blad(som de leverte ut i barnehagen) at ull var like bra å bruke på sommer som vinter... Å da tenkte jeg å gjerne invistere i litt mer ullplagg, da bodyer og tightser, istedenfor de vanlige bodyene jeg kjøper... For de ullbodyene jeg har hatt har jo vært en sinnsyk bra kvalitet på, de blir liksom ikke sånn vide, holder formen liksom....Altså de ser ikke sånn utvaska ut... Og hvis de er like bra hele året, kan jeg jo likeså godt gå for disse heller...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Det fra i fjor er for lite så jeg har ingenting nå. Kommer bare til å kjøpe hvis det blir kaldt her på vestlandet....
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Vi begynner å bruke ull igjen nå, og tror vi skal greie oss med 3 sett (body/strøpebukse). Ullsokker og annet utstyr har jeg flusst av pga ivrig bestemor:) Om du skal handle inn nå, vil jeg anbefale janus eller peanuts.
simba>>>3gutter Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Har en mase hjemme strikket ullplagg. (har en tante som har en vennine som strikker alt mulig). Eller hamstere jeg stømpebukser på sparkjøp, synes det er liek gode som det som koster tre ganger så mye. Tror jeg har en sju åtte stømpebukser til junior og en tre fire til mini, har også bodyer, trøyer og sokker.
du og jeg og vi to Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Her i huset går det bare i ull, har vært noen uker i sommer hvor vi har brukt litt andre ting fordi det var så varmt - men nå er ulla på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå