Prinsesse nr.2 i magen Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Heisann! Noen som har forslag til fint jentenavn på S ?! Har selv Sara og Sofie..Men vi blir ikke enige :-) Trenger flere forslag:-)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Første navnet som slo meg var Susanne Er også veldig glad i Susann eller Signe
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Sienna Sunniva Silje Simone
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Synne Stine/stina Sandra Sunniva Silje Solveig
**Marge Simpson** Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Jeg liker også Synne og Susanne. Siri er også fint.
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Selma Serine sandra seline siri synnøve synva synne
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Sunniva er bare nydelig og passer fint til de navnene du alt har
Lycklig mamma till Sara Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Vi tror att våran blir en Sara Tycker det är fint och så passar det bra i både Sverige och Norge. Men vi måste se henne först då. Sara: Fin dame, furstinna, prinsessa Sandra: manns verge Silje: Blind för det onda, vill bara det goda Sofie: Den visa
Pusur_mor Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Vår lille prinsesse skal hete Sigrid Therese.
Trulte troll Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Jeg syns også Sara er utrolig fint. Sterkt, og samtidig søtt og feminint.
Hulda77 Skrevet 14. august 2008 #14 Skrevet 14. august 2008 Vår baby skal kanskje heite Siri. Synest det er veldig fint Og ikkje superpoppis nå for tida heller! Siri er ein nyare variant av Signe. Frå wikipedia: Flott tyding synest vi Siri er et nordisk kvinnenavn. Det er en yngre form og en sammentrekning av det gamle norrøne navnet Sigrid. Navnet Siri har vært allment i bruk siden sent i middelalderen. Betyningen er det samme som Sigrid, sammensatt av navnedelene «sig» og «rid», hvor første ledd er avledet av det norrøne ordet sigr = seier, mens siste ledd er avledet fra frid som kommer fra det norrønt frídr = vakker. Satt sammen betyr altså Ingrid og Siri «vakker seier».
Målfrid Skrevet 14. august 2008 #15 Skrevet 14. august 2008 Har ei Sol fra før og venter ei Selma i september:-)
Nina_J Skrevet 14. august 2008 #17 Skrevet 14. august 2008 Vi hadde også Sofie som et av våre jentenavn, men kuttet det ut, og nå har vi Sigrid som vårt jentenavn. Det ser derimot ikke ut til at vi får brukt det noen gang, for det er visst gutter vi klarer å lage (nr.3 nå) Sigrid er det vakreste jentenavnet jeg kan tenke meg, men nå liker jeg robuste norske/norrøne navn da Ikke sånne nymotens som man "dikter opp selv" på en måte. Men det er jo heldigvis forskjellig smak der ute!
slurp Skrevet 14. august 2008 #19 Skrevet 14. august 2008 Hva med Sanna? Det er så fint! Fler navn som kanskje ikke er nevnt: Synnøve Sandra Sonja
babygullz <3 vilde Skrevet 14. august 2008 #22 Skrevet 14. august 2008 Jeg hadde såååååååå lyst at jentebebbisen våres skulle hete Selma, men pappaen hennes nekter plent! Men synes d er et nydelig navn=) Ellers er Solbjørg og Solveig fine synes jeg=)
Prinsesse nr.2 i magen Skrevet 14. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk for gode forslag..Vi får se hva vi kommer fram til! Jenta vår skal ihvertfall få et navn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå