♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 ...må vel sjekke hvem det er .... Men er ikke klokka halv ti på kvelden da! De eneste jeg gladlig slipper inn nå er julenissen og representanten fra Norsk Tipping.... ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 La oss håpe det er Norsk tipping! Om det er Julenissen ville jeg vært svært skeptisk til å slippe ham på innsiden av døren!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Var det nissen, eller Norsk tipping, kanskje isbilen eller en nabo..... nå er jeg bare litt nysgjerrig:o) Håper det er Norsk tipping, da sponser du fredagen ikke sant:o)
♥Snulder Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Hehe! Det var så spennende som at jeg hadde glemt at 17 åringen var ute med en kamerat.... og dermed så hadde jeg låst døra;=) Så kom tordenværet og tok strømmen og dermed ble det ikke noe mer nettilgang for meg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Godt det "bare" var det da! Ble nesten litt bekymret vi skjønner du!
♥Snulder Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 ;=) Får se hvor lenge nettet holder i dag.... nå drar det svarte skyer innover stroka her igjen...blæhh
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Ja det voldsomt som det braker og blinker for tiden....her har det akkurat bøttet ned etter at solen skinte først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå