Gå til innhold

Ugg! ringer på døren...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...må vel sjekke hvem det er ....

Men er ikke klokka halv ti på kvelden da!

De eneste jeg gladlig slipper inn nå er julenissen og representanten fra Norsk Tipping....

;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss håpe det er Norsk tipping! Om det er Julenissen ville jeg vært svært skeptisk til å slippe ham på innsiden av døren!

Skrevet

Var det nissen, eller Norsk tipping, kanskje isbilen eller en nabo.....

nå er jeg bare litt nysgjerrig:o)

 

Håper det er Norsk tipping, da sponser du fredagen ikke sant:o)

Skrevet

Hehe! Det var så spennende som at jeg hadde glemt at 17 åringen var ute med en kamerat.... og dermed så hadde jeg låst døra;=)

 

Så kom tordenværet og tok strømmen og dermed ble det ikke noe mer nettilgang for meg...

Skrevet

Godt det "bare" var det da! Ble nesten litt bekymret vi skjønner du!

 

 

Skrevet

;=) Får se hvor lenge nettet holder i dag.... nå drar det svarte skyer innover stroka her igjen...blæhh

Skrevet

Ja det voldsomt som det braker og blinker for tiden....her har det akkurat bøttet ned etter at solen skinte først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...