Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjort en aldri så liten undersøkelse. Det viste seg at det er ca. 40/60 i forholdet om man ikke kjenner noen vs. kjenner noen symptomer før IKM og positiv test. Altså trenger ikke håpet være ute selv om man ikke har symptomer.

Dette er veldig røfflig beregnet, ut fra en liten spørrerunde på skravle, pluss noen andre fora som dette har kommet opp før.

Gjorde dette fordi jeg ikke kjenner NOE selv nå...og her inne fokuseres det så mye på det. Tenker jeg etter så hadde jeg ingen symptomer før IKM ved forrige graviditet.

Dere som har vært gravide før, hva er deres erfaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg i dette, er veldig fokus på mulige symptomer her inne før KM. Men så er det vel også ganske naturlig, da man så gjerne vil bli gravid.

Jeg for min del hadde ingen symptomer da jeg ble gravid forrige gang. Jeg var også heldig og slapp unna kvalmen under hele svangerskapet. Hadde faktisk ikke noen symptomer i det hele tatt, bortsett fra voksende mage. Du kan tro ukene var lange frem til første hjertelyd-kontroll!! Var liksom så tviliende til det hele, siden jeg ikke følte noe på kroppen. Når jeg nå forhåpentligvis blir gravid igjen, skal jeg bare nyyyte det dersom jeg er så heldig igjen. Men de sier jo at ingen svangerskap er like, så jeg får vel forberede meg på noe verre denne gangen..

Skrevet

Akkurat det samme her - veldig lett svangerskap og ingen symtomer. Likevel saumfarer jeg nettet for "svar" på om jeg kan være gravid nå...må liksom finne håp.

Skrevet

Ja det er rett og slett til å bli sprø av og jeg tror ikke det er særlig lurt å sitte på nettet hele dagen å lete etter symptomer. Man tror jo selv at man har både det ene og andre som man kanskje har hver mnd, men nå er man begynt å kjenne etter.

Man tenker jo ikke på annet når man holder på sånn og jeg misunner dem som bare oppdager at de er gravid. Tappetafsing, spekulering, grubling, synsing, sjekking av pupper, kviser, blodårer osv.. hjelpes.

Jeg gleder meg til å få tatt en test før tirsdag for så å nyte to uker i syden, med eller uten vin:) Det vil tiden vise. Å slippe å tenke mer på dette... før neste eggeløsning... så er vi vel i gang igjen...;)

Skrevet

Ja, hehe, det er jo så dumt. Nå skal jeg slutte for i kveld altså :-) Tiden vil vise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...