Gå til innhold

Gjett hva!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 dager fravær er nå pappan i huset på plass igjen, og som lovet forlot jeg åstedet under leggingen i kveld. Snuppa sovnet med en gang, er det fanden meg mulig!! Tror jeg skal forvinner hver kveld under leggingen...Syns forresten det var litt urettferdig at han skulle slippe så lett unna mens jeg må slite...

Hun bæsjet forresten på do i ettermiddag, istedenfor å bæsje i bleien etter hun har lagt seg sånn som hun pleier. *juble* Kan være det var medvirkende årsak til at hun sovnet så fort. Kan jo ikke gi pappan all æren. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at hun sovnet! :)

Har datteren di også holdt på med og bæsje i bleien når hun legger seg? dette har jenta mi holdt på med siden hun sluttet med dagbleier i slutten av juni, bæsjer ikke hele dagen, men bæsjer med en dag hun får bleien på på kvelden, nekter plent å bæsje på do, blir litt frustrert jeg, uff! godt at jenta di har bæsjet på do da:))

Skrevet

Sluttet også med dagbleien i juni og var i starten kjempeflink til å bæsje på do. Men helt plutselig sluttet hun med det igjen, og bæsjet heller straks hun hadde lagt seg med nattbleien på. Frustrerende! Men nå håper jeg det snur igjen, hadde vært deilig å bli ferdig med bæsjebleier ja! ;o)

Høres ut som det ikke er helt uvanlig at de gjør sånn da. :o)

Skrevet

Ja det høres sånn ut, det er litt godt å høre :)

Her har jenta mi aldri bæsjet på do, hun vil ikke det, men bæsjet i potte noen ganger, nå nekter hun det også ;o/ tenkte her om dagen at jeg skulle prøve å slutte med nattbleie, så kanskje det snur seg, men hun ble jo helt gæren når hun måtte bæsje og nektet bæsje på do, så gikk ikke så lett nei ;o/ jaja, hun bæsjer vel på do en gang ;o)

Skrevet

Jada, de slutter vel innen de er konfirmert får vi håpe. ;o)

Eldste hadde også skikkelig "bæsjepådoangst", men hun bæsjet i det minste på ettermiddagen og ikke på kvelden/natten. Gikk seg til noen mnd etter at hun sluttet med dagbleien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...