:) AprilSkatt :) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 vet det har vært skrevet mye om det, men jeg må bare spørre.. Tenkte jeg skulle starte å gi sønnen min velling på kveldene. Jeg har grøt som skal blandes med melk, så tenkte å blande med småfolk sin ferdigblandet mme. Skal jeg varme melken før jeg har pulveret oppi? Er det nok å bare riste på flaska, så blandes pulveret ut? Hvor mye tror dere jeg trenger av pulver for at det skal bli tynt? 1 ts? 2ts? Er 200 ml i en sånn pakke med mme. takk for svar :)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har vellingpulver og der bruker man 80ml pulver til 200ml væske. Med grøtpulver er det vel bare å prøve seg frem. Ha i en og en teskje og rist godt.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg varmer før eller etter pulveret er oppi alt etter hvor jeg er og hva som er mest praktisk. Har ingenting å si. =)
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt vellingen til nestle? Finner den igen steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå