Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Leser mange tråder her om "kan jeg være gravid tro?" Dette irriterte meg på Bim også.. "Melder meg inn i denne termin gruppa jeg, for jeg håper å bli gravid nå.." Herregud, ha et barn eller bli gravid før dere går inn på disse sidene.. Denne siden heter tross alt barnet mitt
Cat.68 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Synes egentlig synd om deg hi hvis du bruker mange kalorier på å irritere deg over det. Og til opplysning denne siden heter Anonymsiden
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Nå er vel ikke dette en side kun med teminklubber. Det er er et forum like mye for prøvere som de som allerede er gravide. Men fortsett gjerne å irriter deg, plager ikke meg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Anonymforum er felles for både Dinbaby, Barnimagen og tydeligvis Barnetmitt. Barnimagen er for de som er gravide, OG for de som prøver. Der har du den naturlige forklaringen på hvorfor det er barnløse her.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Du er en av de som ikke har barn med andre ord??? Jeg har barn jeg, og er her inne for å få gode råd ang spising og søvn.. Hva gjør barnløse folk her? Det er vel de som ikke har annet å gjøre enn å starte krangler her inne på anonym sidene
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Anonymforumet er det samme på BiM, DiB og Barnet mitt.... Jeg leser fra BiM nå, og var på bli gravid forumet i prøvetiden. Noen ganger var jeg til og med her på anonym, men jeg burde vel visst bedre ja..... Kanskje de burde innføre en ordning der en må sende inn positiv graviditetstest eller fødselsattest for å bli medlem?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Kanskje de har barn fra før, og prøver og få fler?????
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Jeg visste faktisk ikke at det var felles sider for Bim og Dib, så jeg klarer å bøye meg for den..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Kanskje fordi DinBaby også har en del som heter BliGravid som også har tilgang til forumene...?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 BIM har også en del som heter BliGravid. Der er jeg ofte. De har også forum for folk som har mistet under svangerskapet. Du må ha lite å gjøre som henger deg opp i sånne småting og ikke unner folk å være her inne. Du oppfører deg som en eiesyk tenåring.. Urettferdig asså
Dronningen! Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Også finnes det faktisk en side som heter Assistert befruktning....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 Bare lurte på hva som var så interessant å lese om her inn når man ikke har barn.. Og de jeg mente hadde ikke barn fra før, hvertfall ikke de innleggene jeg har lest. Men ja, for guds skyld bare vær her inne.. Kanskje bra svar å få fra dere også når jeg lurer noe.. Jo flere jo bedre. Har allerde sagt at jeg bøyer meg i støvet. Er ikke en av de som skal krangle hele tiden og komme med krasse svar jeg..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #14 Skrevet 13. august 2008 Faen ta hun som starta dette innlegget!! ha litt sympati for dine medborgere,jævla fitt-kjerring!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #15 Skrevet 13. august 2008 Hva har assistert befrukting med det å gjøre? de er jo allerde gravide? (eller prøvere).. jeg er ikke HI
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #16 Skrevet 13. august 2008 De som får assistert befruktning er vel prøvere i aller høyeste grad?
Dronningen! Skrevet 13. august 2008 #17 Skrevet 13. august 2008 Les overskriften til HI en gang til... "Hvorfor er det barnløse folk her inne?" Går ikke de som er prøvere/bli gravid/ass.befruktning under denne kategorien "Barnløse"?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #18 Skrevet 13. august 2008 Anonym 21:21 har hvertfall ikke fått til å bli gravid.. Ha deg ut av Dib sidene da hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 ro dere nå!! ferdig med hele den greia.. HI har allerede sagt "beklager". hun visste ikke at det var flere slike sider.... var selv prøver veldi lenge, og var på disse sidene, men man trenger da virkelig ikke hisse seg opp over innlegget, hun beklaget
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #20 Skrevet 13. august 2008 Tror du 21:26 bør lese tråden igjen. Sider som anonym, skravle og krangle er de samme på BiM og DiB. Det vil si at BiM-folk har akkurat den samme tilgangen og retten til å være der som DiB-folk.
Cat.68 Skrevet 13. august 2008 #21 Skrevet 13. august 2008 Er nok mange som bare leser hi før de svarer. Og sikkert noen som ønsker å kverrulere.
Bare™ Skrevet 13. august 2008 #22 Skrevet 13. august 2008 Nei, denne siden heter : www,barnimagen.com, og har egen temaside for sånne som meg, som prøver å bli gravide.. eller www.dinbaby.com som er for oss som har babyer.. du skjønner det, lille hissige HI, at det er rom for mennesker som er litt annerledes enn deg og meg og naboen!! Om noen som har 3 åringer ønsker å være på dib, hva pokker bryr det deg? Vil du ha territoriet for deg selv? Kom og piss på laptopen min, da
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #23 Skrevet 13. august 2008 Men kjære lille Japp, de som har 3-åringer har da barn eller? Jeg sa de barnLØSE
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #24 Skrevet 13. august 2008 Når ble de barnløse Barn i magen eller Din baby eller Barnet mitt?? Enten er man gravid eller så har men ett barn eller fler..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #25 Skrevet 13. august 2008 Herregud... var her inne og leste i sted.. Nå ser jeg det utvikler seg til å bli litt av en diskusjon.. På BIm er det et forum som heter BliGravid.. hvor vanskelig er det å forstå? Det forumet hadde vært rimelig tomt om vi ikke var her. og det står heller ikke noe om at anonymforumet er bare for dere heldige som har barn heller. her inne får jeg faktisk gode tips under prøveperioden både fra jenter som har barn fra før eller som prøver. Det at det heter Barn i magen er en helt annen sak, og det høres jo ikke ut fra navnet som vi barnløse har lov å være her... men om dere skal være så firkanta, så ligger det ikke i navnet at de som har født får være her heller. Nå melder hvertfall jeg meg ut fra denne diskusjonen, særlig nå som jeg ser at Hi har skrevet at hun bæsja på leggen. da skjønner jeg ikke hvorfor noen andre må dra den videre med å prøve å provosere. Det er faktisk vanskelig nok fra før å prøve år etter år, om man ikke skal få slengt i trynet at man som barnløs ikke bør være her. Jeg har lov, du har lov, alle andre har lov, far har lov, de som vil, men ikke får med mannen har lov, de som mistet har lov. Slutt å vær så smålig. Takk for meg i denne diskusjonen. Håper dere finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå