Flyttetanker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 ...du spådde at jeg snart blir gravid. Får du opp hvor snart? Nå eller 1 mnd? Får du opp kjønn og om alt går bra? Er bare så nysgjerrig;)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 tja hva skal jeg si..rett rundt hjørnet.Innen sept. Med ei jente.
Flyttetanker Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 ÅÅÅÅÅÅ som jeg håper du har rett!!! Sorry at jeg er litt utålmodig, men vi ønsker oss en liten så inderlig. Går alt bra forresten??? Spår du eller er du klarsynt....? Er ikke så inne på slikt. Men tusen takk!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 går bra og bra...det går framover. Er litt klarsynt men driver og utvikler det mere...ellers så får jeg opp masse bilder,magefølses,bruker pendel og tarot.
Flyttetanker Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Går bra med svangerskapet og fødselen altså.... håper ikke det er det som "går bra og bra"....?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 hehe nei..tenkte du spurte meg om det gikk bra med meg osv.Får opp ingen negativ engeri rundt deg og barnet så det går nok bra ja.
Flyttetanker Skrevet 14. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2008 Takk! Skjønte det var en liten misforståelse;) Men håper alt står bra til med deg og dine to gutter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå