konvall Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Er jo så utrolig stille her inne.... Er nesten så jeg får lyst til å logge av..da er det stille da.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg er her, akkurat logget meg på.. Vært på en liten shopping runde idag, også blei vi ute i hagen litt lengre enn vanlig..
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Ja jeg har også lurt litt på det. Det var helt rolig, så ble jeg sittende i en tlf og nå er jeg her igjen. La oss lage noe liv da =)
Mille** Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Har hatt besøk og så har jeg vært ute å trimmet litt, men nå er jeg her. )
bente69;) Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg streiker ikke, har ikke hatt tid til å logge på før. Her har det gått i hundre etter jeg slutta på jobb kl 1600. Henta snuppa, var på Kiwi å handa, kjørte hjem med varer og hadde rundvask på snuppa etter en dag i bhg, kjørte til mine foreldre for å spise middag (snuppa skal også ligge der i natt). Kom hjem kl 1930, etter det har jeg bakt sjokoladekake, vaska badet, kjøkkenet og rydda. Jeg skal nemlig ha tupperware party i morgen så jeg må både ha kaker og skinnanes heim. I morgen ettermiddag etter jobb skal jeg bake eplekake, så kan hele hurven ( 9 stk) bare komme kl 20.
lillebror er " forsinket" Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Streiker ikke nei, men noen ganger er det godt uten data. I dag slo jeg den paa kl 20. Har jeg den paa blir jeg alt for ofte sittende, og ting jeg skulle ha gjort blir ikke gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå