Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 tenker dere noen ganger på hvordan han er i senga altså folk dere treffer, eller hvordan de ser ut?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg bruker mer å tenke sånn om enkelte at jeg lurer på hvordan de legger an for at det skal bli sex den kvelden og hvor utadvendte de er i akten... Teite tanker, men ja de kommer av og til...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 godt å høre, er litt redd jeg var sex sjuk og at jeg hadde et problem. de er litt pirende å tenke på andre hva de evt gjør i senga osv jeg er godt gift å har det veldig bra i sexlivet mitt men tanker kommer alikavell
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 ??? Om jeg tenker på hvordan guttens penis ser ut? Når jeg treffer gutten? Nei. Men jeg kan tenke på hvordan jeg kan klare å få han til sengs, hvis han er kjekk..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 tenker på om dere ser på han ikke bare for å få han i seng, ser en kamerat av gubben feks. tenker dere på hvordan den ser ut eller hvordan de er i senga,om de er råe i senga eller at de må være kjedlige i senga?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 men å se en mann bakfra når han bøyer seg ned naken det er ikke sexy det ser heilt jævlig ut he he he
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Gutter som bøyer seg ned i netto'n, det er bare ikk sexy assa..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 ser ut som ballene til ein okse, det er så tøroff som det går ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå