mor07 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg har hatt vondt av og på siden lørdag, sliter til tider med å gå oppreist. Det murrer og strammer der nede, og så går jeg på do i ett sett. Blir så sliten av det, vurderer å ta en tur på sykehuset for å sjekke om det nærmer seg.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har det akkurat sånn som du å er i 34 uka..Greier omtrent ikke å gå oppreist pga smerter nede i ryggen.Magen blir veldig ofte hard å jeg får et såååå sinnsykt trykk nedentil og bekkenet blir så vondt. Siden lille prinsessa mi er rolig om dagen og veldig aktiv om natta ender jeg opp 15 ganger(jeg ligger også å kjenner etter når jeg må på do) på toalettet. Jeg sover kanskje 1-2 timer om natta å det fins ikke noe deilig stilling å sove i. Jeg er sååååååååå sliten nå å ikke får jeg i meg stort med mat pga kvalmen som har komt tilbake. Drikker mye iløpet av en dag å må ty til en del sjokolade og brus for å få ned noe mat om jeg ikke greier annet. Jeg har også stikkendes smerter i underlivet om jeg reiser meg opp eller snur meg. Om du får vite noe av lege/jordmor eller noen så si ifra da.
dalldiri Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 har de så å si likedan så dere...har vurdert flere kvelder å ringe føden bare for å høre om di har noe svar på de, men har ikke kommet meg så langt. lørdag og søndag gikk æ bære å håpa på at de va starten på noe men e nu onsdagskveld nu så...tok nu si ti da.
Turtelduen Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg hadde svaaaake rier av og på fra lørdag. Og på mandag kom mensmurringen. Jeg fødte i går natt. Så det var definitivt åpning på meg da jeg hadde murring. Lykke til! Kanskje det nermer seg?! Jeg gikk også masse på do, nr 2 da. Skader jo ikke å ta en sjekk da. Om det plager deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå