Skattimagen<3 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Er baby også syk?? Jeg er såååå forkjøla jeg ikke kan puste med nesa og vondt i hals og feber og hele driiiiiiiiten.. Men er det farlig for min lille??
Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Ta deg en Paracet...Trykk i deg nesespray(otrivin voksen sånn du får sove) å ta deg en lang varm dusj + mye drikke... Det er verre for ungen om du går syk å har feber. Bare spørr legen din.. Prøv å slapp av også..
august o8 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Hei! Jeg var også veldig syk i mitt forrige svangerskap. Kjempe forkjølet, og det er ikke noe hyggelig! Stakkars deg! Jeg ringte iallefall legen min og han ba meg bare ta det litt ekstra med ro. Så det burde du også gjøre! Plei deg selv godt, eller få noen andre til å gjøre det! Det er ialllefall ikke farlig å være forkjølet når man er gravid. Husk å holde deg unna ibux, da det ikke er bra for barnet, men det er bedre for barnet om du tar en paracet enn at du går med feber over lengre tid! God bedring og lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå