Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg har tatt en EL test i dag (fra billigtester.no). Syntes jeg kunne ane en svak strek, men hva vil det si?? Er det begynnelsen på EL i dag da? Vil jeg være nærmere EL i morgen lissom? Har hatt "mens smerter" i magen og korsryggen i dag og i går....
Minesmå:)+en til! Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Kontrollstreken og teststreken skal være like sterke. Jeg hadde svak test maaaange dager før di ble like sterke. Vet ikke om den blir sterkere og sterkere på noen, men på min var den plutselig sterk liksom... håper du fikk noe utav dette...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Ok. for om mandagen så var det kun kontroll streken som kom til synd, men i dag en svak strek til... Så bare lurte på om den ville bli sterkere og sterkere frem til EL. Har ikke hatt syklus på leeenge så håper så veldig den vil komme i gang snart....
Minesmå:)+en til! Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Kan hende... bare test hver dag du, så finner du det ut:) Jeg testa leeenge for å finne el. Men jeg har netopp hatt en SA, og da var el forsinket, men kom heldigvis. Det er ikke tvil om du har el, når testen er positiv!! Lykke til!
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Ok. takk for hjelpen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå