Gothminister Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Og hva betalte dere,og var det inkl montering eller ikke? Vi skal ha det nå,og har hørt mye bra om svenskepumpen,men vet ikke helt hvor jeg finner den.. Er det en helt vanlig nordisk varmepumpe fra panasonic?
Dronningen! Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Han heter ektemannen og ble montert i 1989. Jeg monterte han inn selv:o) Ja det er en helt vanlig en fra Østlandet....
tulle82 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Vi har en Panasonic pumpe. Kjempefornøyd!! Kostet rundt 20000 inkl. montering. Fikk først installert en Toshiba, men den støyet utrolig mye, så vi hevet kjøpet på den. Supert med varmepumpe! Mye mindre strømregninger, og en jevn temperatur i huset hele tiden=)
Gothminister Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Ok. Men hvordan kan jeg finne ut hvilken panasonic pumpe som egner seg best her i huset? Ser det er så mange forskjellige,og vi vet ikke helt hva vi skal gå etter..
Lullabybaby♥ Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Du må gå etter hvor mye som skal varmes opp ihvertfall...... vi har en Toshiba vi er veldi fornøyd med... den koster vel ca 20 000.. uten montering....
tulle82 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Her kom montøren på befaring, og fant ut hvor varmepumpen skulle monteres, både innedelen og utedelen, også anbefalte han en størrelse på pumpen utfra det. Veldig greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå