Gå til innhold

Hvilken varmepumpe har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva betalte dere,og var det inkl montering eller ikke?

 

Vi skal ha det nå,og har hørt mye bra om svenskepumpen,men vet ikke helt hvor jeg finner den..

Er det en helt vanlig nordisk varmepumpe fra panasonic?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han heter ektemannen og ble montert i 1989. Jeg monterte han inn selv:o)

 

Ja det er en helt vanlig en fra Østlandet....

Skrevet

Vi har en Panasonic pumpe. Kjempefornøyd!! Kostet rundt 20000 inkl. montering. Fikk først installert en Toshiba, men den støyet utrolig mye, så vi hevet kjøpet på den.

 

Supert med varmepumpe! Mye mindre strømregninger, og en jevn temperatur i huset hele tiden=)

Skrevet

Ok.

Men hvordan kan jeg finne ut hvilken panasonic pumpe som egner seg best her i huset?

Ser det er så mange forskjellige,og vi vet ikke helt hva vi skal gå etter..

Skrevet

Du må gå etter hvor mye som skal varmes opp ihvertfall...... :)

 

vi har en Toshiba vi er veldi fornøyd med... :) den koster vel ca 20 000.. uten montering....

Skrevet

Her kom montøren på befaring, og fant ut hvor varmepumpen skulle monteres, både innedelen og utedelen, også anbefalte han en størrelse på pumpen utfra det. Veldig greit!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...