Gå til innhold

Barnehage.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa begynte i barnehagen i dag. Hun ble 2 år i mai. På hennes avdeling er de 3 barn født i 06 mens resten er 07 barn. På den andre avdelingen er alle født i 06 untatt to, de er født i 07.

Vet ikke hva jeg syns om det....Er redd hun ikke finner noen lekekamerater der hun er nå.

Hva hadde dere gjort? Bare latt henne være der hun er eller prøvd å få byttet henne over på den andre avdelingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert fint, og hun er jo ikke alene fra det årskullet. Se på det som positivt at hun får noen litt eldre å se opp til og lære av.. :o)

Skrevet

Hun er født i 06, så hun er den eldste der da. Hadde det vært noen eldre der sa ja. Men de andre var jo bare babyer i forhold til henne. Men det blir kanskje bedre i morgen, for de to som er like gamle som henne var der ikke i dag.

Skrevet

Sorry, tenkte litt feil jeg.. :o) Hmm, trenger ikke være negativt, men skjønner tankegangen din. Rart de har laget så skjeve grupper, kunne vært bedre blanding..

Skrevet

Tror kanskje det er fordi de fleste 06 ungene begynte i fjor, på samme gruppe. Men men, bør kanskje ikke ta sorgene på forskudd:) Er ikke sikkert det blir noe problem engang.

Skrevet

Ja hun er vel på en småbarns avdeling? Til neste år blir hun vel byttet over til en storebarnsavdeling? I og med at hun ikke er eldre og begynner i bhg først nå tror jeg det er greit å være på en smpbarnsavdeling. Fler voksne pr barn og ikke så høyt tempo.

Skrevet

Er på småbarnavdeling ja. Men det er den andre avdelingen også:)

Skrevet

Okay, så du vil ha henne over på den andre småbarnsavdelingen? Flere på hennes alder der? Da skjønner jeg problemstillingen bedre. Det skader jo ikke å spørre bhg.

:o)

Skrevet

Hehe.. ser jo nå at jeg leste innlegget ditt litt fort..står jo ganske klart hva du spør om :o)

Skrevet

Der er alle på hennes alder ja:) Er bare redd for at hun skal kjede seg, at det ikke er utfordrende nok for henne. Hun har jo begynt å snakke en del, liker rollelek o.l. Veldig usikker nå.....

Men skal ta å høre med de i morgen, skader jo ikke å spørre:)

Skrevet

Dytter engang til jeg....håper på flere svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...