Banshee Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 ..og hun kunne fortelle at sønnen kom hjem og fortalte at når barna våre var på samvær med faren for to uker siden (deres sønn er 11 og vårt barn er 20mnder) så var hytta de var på, som faren låner, full av folk. Først var eierne av hytten der sammen med de og når de dro kom 4 kompiser av faren og overnattet der med de. Så da fikk vi mødrene svar på hvorfor spesielt min datter var fra seg og nektet å legge seg til når hun kom hjem fra sist samvær. Blir så irritert på den fyren jeg, han har tross alt samvær med jenta for å bli kjent med henne. Han har boikottet samvær med henne tidligere i månedsvis, samme gjorde han mot sønnen. I tillegg får vi begge minstebidrag fra staten for han er selvstendig næringsdrivende og lurer unna penger og svartarbeid, men nå fikk vi jaggu meg vite av sønnen at faren tar motorsykkellappen for tiden og skal kjøpe seg sykkel. Dette er mannen som i samme slengen krevde sønnen for 1500kr for en gammel xbox som faren likevel skulle bytte i en ny og faren som ikke kan kjøpe en bamse eller en body til datteren sin. AAAAARRRGGH!!! Hva skal en gjøre med en slik fyr egentlig?
Dronningen! Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Han hørtes ut som en jeg vet om... Stakkars mann, han vet sikkert ikke bedre (DUST)
Banshee Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Ja, det er vel lov å bli irritert over slike idioter vel? *gremme seg*
Dronningen! Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Ja det er lov... Feiltolket du innlegget mitt litt? Enkelte mannfolk skulle vært beskyttet for seg selv og omverdenen...
Banshee Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Neida, jeg måtte bare konstatere det høyt en gang til liksom for jeg koker slik :oP Ja, du sier virkelig noe der, må da være måte på mener jeg.. Jeg hadde skammet meg jeg over å ikke bidra med noe til ungene mine, men han sier rett ut at han har ikke det økonomiske ansvaret så hva ungene mangler eller ikke gir han en god faen i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå