Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg skal på et jobbintervju imorgen. Som Kundeservicemedarbeider i Telenor. Jeg vet ikke så mye om den jobben da, bare at jeg skal ta imot innkommende telefoner og hjelpe kundene med ulike problemer. Jeg har aldri hatt en slik jobb før, men håper jo jeg får den da. Fine arbeidstider, 08.00-16.00. Noen med erfaring fra slik type jobb? Posotiv eller negativt? Alle innspill mottas med takk.
dama Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 har vært.. hel grei jobb egentlig.. men jeg sleit veldig med arbeidstidene, var en helt sinnsykt skiftplan og gikk ikke ihop med familien.. så jeg sluttet etter knappe to mnder.. de var ikke villige til å prøve å få det til for meg..
MissUnderCover Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 hvor i landet? Jeg jobber der nå, har gjort siden 2006 og trives kjempegodt!!!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Det er i Østfold. Her var arbeidstidene veldig fine da, 08.00-16.00 og det er jo helt perfekt for familielivet:-) Var 09.00-17.00 hver 5/6 uke.
MissUnderCover Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 oki.. jobber på gjøvik jeg da.. Jeg stortrives jeg, vet du om det er privat eller bedrift da? Jeg synes det er både spennende og interessant.. (og veldig godt betalt, jeg har nå 285000 i året, har ingen relevant skole eller jobb i forkant, men har noen år i jobb bare) Men jeg jobber litt turnus da. Er jo noe tillegg der..
Gjest Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg tror det er bedrift, men ikke helt sikker på det. Hva slags henvendelser er det du tar imot da? Hadde vært greit å vite litt før jeg kommer dit liksom. Jeg bodde faktisk på Gjøvik før, på Sandli nedenfor Kopperud.
MissUnderCover Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 oki... Jeg sitter på privat, men er nok mye likt. tar imot feilmld på telefoni (vanlig og bredbåndstelefoni) og adsl feil stort sett.. mye teknisk, men du har jo alle tenkelig hjelpemidler på pc, så trenger ikke å kunne noe på forhånd. Men fordel om du kan litt pc.. altså vanlig bruk, ikke teknisk... . Vil du vite mer, send meg en pm, så kan jeg legge deg til på msn eller noe, vil ikke legge ut om alt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå