Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 for den lille piken som sang under OL-åpningen i Kina.....men som de fant for lite pen og for tykk til å være den som ble sett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så istedet så plukker de en "pen" liten og nett pike som mimer sangen, men som ikke sang pent nok..............................rister på hodet og er nesten målløs.............................stakkars lille pike, eller rettere sagt, stakkars små piker!!!
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Huff og huff og huff:=( Men nå er ikke Kina velkjent for sin "omsorg" for piker......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Skemmende hva Kina gjør. Jeg så stuperene som vant gull veide 28 og 30 kg. Da er vel spørsmålet heller om de er gamle nok til å delta i OL.. eller???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Nei, det er sant, men at de ikke var litt smartere i denne sammenhengen..................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 WHat!!!!!!!!!!!!!!! Men i alle dager...............det høres jo helt vanvittig ut om ikke mennesket er 1.20 eller no i den duren....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 JA, man kan lure og Kineserene har jo blitt høyere med tiden.... Så når man er så lett er man nok ikke så gammel vet du..... Det sies de er 16år.... men jeg så på og har mine tvil.... 11-13 ville jeg sagt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2008 Hahahaha, ja der ser du!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 på tide å sende han til OL..... Før han blir for tung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå