dama Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 har dere problemer med parabolen når det regner? er det forskjell på lett regn og striregn? vår tallerken svikter oss de gangene det er mest aktuelt å se på tv.. sånn som tunge regnværsdager.. ønsker meg å krabbe opp i senga/sofaen under et pledd og noe varmt å drikke når det er dårlig vær.. er det vi som ikke har stilt den inn helt ritkig eller er det et vanlig problem?
Poteto Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 gå til den dere kjøpte den hos og kjøp en "hette" det hjelper.. skal bare dekke over dei små hvite..
klg,2 boys now:) Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 vi plagdes med det før vi fikk en fyr til å komme å stille den inn.nå henger den høyt over taket med vi har signal uasnsett regn eller storm.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Vi har sånn regn-hette. Så merker ikke noe til hverken regn eller snø, siden den gjør så det nesten ikke kommer noe på "hodene" på parabolen.
dama Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 takker!! ) da ser jeg fram imot høstmørket!! hette skal fikses! tror ikke jeg gidder å få en fyr til å komme og stille den inn.. vi får jo signaler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå