Gå til innhold

et lite parabol og regn spm..


Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere problemer med parabolen når det regner?

er det forskjell på lett regn og striregn?

 

vår tallerken svikter oss de gangene det er mest aktuelt å se på tv.. sånn som tunge regnværsdager..

ønsker meg å krabbe opp i senga/sofaen under et pledd og noe varmt å drikke når det er dårlig vær..

 

er det vi som ikke har stilt den inn helt ritkig eller er det et vanlig problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til den dere kjøpte den hos og kjøp en "hette" det hjelper.. skal bare dekke over dei små hvite..

Skrevet

vi plagdes med det før vi fikk en fyr til å komme å stille den inn.nå henger den høyt over taket med vi har signal uasnsett regn eller storm.

Skrevet

Vi har sånn regn-hette.

Så merker ikke noe til hverken regn eller snø, siden den gjør så det nesten ikke kommer noe på "hodene" på parabolen.

Skrevet

takker!! :o)

 

da ser jeg fram imot høstmørket!!

 

hette skal fikses! tror ikke jeg gidder å få en fyr til å komme og stille den inn.. vi får jo signaler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...