Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 jeg sitter her og griner nå fordi at min samboer skulle kjøpa med seg Risen sjoklad hjem og nå ringte han og sa at de ikke hadde de på den butikken=( alvorligt jeg griner over at de ikke har den sjokoladen jeg vil ha...de er jo helt tragiskt. de som er mer sykt er at jeg er sint som f*n på min samboer for at han ikke hittar den sjokladen. orker ikke mer nå er så hormonell og trøtt og sliten fysiskt og psykiskt at jeg vet ikke hva jeg gjør snart.... jeg orker ikke at vara meg lengre... stakkars min samboer.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 *trøste* Vi har vel alle vært der hvor vi tror vi mister helt fotfestet over en liten bagatell. Jeg forstår deg godt og det gjør sikkert din samboer også. Snart er det over og glemt og dere kan le av det. Den siste tiden når man venter og er utålmodig er en psykisk test, og kan sette ut selv den sterkeste av oss. Håper du får sjokoladen du ønsker deg da.
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 ja jeg er så ur balanse at de er skremmende faktiskt... men håper jeg kan le av dette snart... usch jag mår verkligen drit...
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 huff..føler såå med deg ..jeg er kjempe hormonell for tiden jeg og..spes disse to dagene her..gråter mye å vil ikke ha ut noe unge.. (seff vil jeg jo d..gleder meg jo til å få se han..men alt styret som er nå å vil jeg ikke noenting) når har du termin igjen? glemmer d bare ut..
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 ja vi har de ikke lett...jeg har termin på lørdag. syns de er grusomt at gå sånn som dette, jeg har vondt i hele kroppen og psykiskt så er jeg helt utslitt...men håper virkeligen at han kommer til termin. jeg kan love deg at jeg ikke kommer bli gravid igen på minst 3 år etter dette...jeg har gått gravid i 16 månader i strek utenom 6 uker men då var jeg i sorg så jeg føler bare at de siste14 månaderne har vart så sinnsykt slitsome. klem til dere=)
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg måtte le litt når jeg så innlegget ditt.....Ikke meningen.Men vet akkurat åssen du har det...Alle har vært så redde for at jeg skulle føde så tidlig så jeg har vært på mange ktr pga det.Å her sitter jeg,,snart 3 dager på overtid med en kjempe baby i magen. Har vondt i magen så å si hele tiden,sover ikke og er veldig hormonell...Orker ikke å gå ut lenger en gang.. Så når jeg leste innlegget dit så var det som å lese om åssen samboeren min har det og....Trøst deg med at snart kommer den lille vi har ventet så lenge på...(ikke like lett å tenke det akkurat hele tiden)..Men ikke lenge til målet:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå