Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg sitter egentlig og ler litt av meg selv. Vi har såvidt tippet inn i august og alt jeg tenker på er høst- og vinterklær til ungene mine. Så langt har begge fått ny vinterdress og fleecedress. I morgen skal jeg grave frem sko, støvler, luer og hansker/votter. Hva passer og hva må jeg kjøpe? Og i så fall, hvilke merke skal jeg gå for denne gangen? I fjor var jeg fornøyd med Vikingskoene eldste hadde, skal jeg gå for det samme i år? Hvor mye ullundertøy til hver? (5 sett hver bør holde, mener jeg) Gensre, bukser, også videre også videre. Noen som kjenner seg igjen her? Føler meg helt tullete... haha, for en kjedelig småbarnsmor jeg har blitt!! ;-)
Meg og knoll&tott Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Ja, det er godt vi er flere:) Er det rart di blir tidlig tom for str på butikkene Og så er jeg begynt på julegavene:) Må bare flire av meg sjøl.
Banshee Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 *Rekker opp hånden* Men jeg har ikke begynt på julegavene ennå da ;o)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Åh, det var godt at du svarte! Etter tre kvarter uten svar, så var jeg sikker på at jeg var den eneste tullete dama her! Hehe Julegaver har jeg ikke tenkt på enda, først få unna vintergarderoben, så får jeg tenke på julegavene! =)
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Fordelen med å bo i Finnmark: en slipper bytte mellom ulike sesonger i klesveien... I hvert fall ingen vits å pakke bort høst- og vinterklær.
lure Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 ja alt klart her å. har begynt på julegaver også jeg da
Gjest Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Takk, der minnet du meg på hvorfor jeg ble søring! Var nordpå sent i mai og ble litt sjokkert da jeg oppdaget at det enda var brunt og ikke grønt (veldig lenge siden sist jeg var der så tidlig på året). Hjemme var det frodig, grønt og sommer. De nordpå trodde jeg hadde vært i syden siden jeg var brun. De ble litt snurte da jeg sa at det eneste stedet jeg hadde vært var min egen terasse! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå