Gå til innhold

Noen Oslo-damer som kunne tenke seg å bli kjent mens vi bare går å venter..??:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er førstegangsfødende på 25 år, med termin 30 oktober. Ser for meg at det fort kan bli november, og at jeg har noen laaange mnd foran meg før lille nurket kommer:) Jeg bor på Lambertseter, så hvis det er noen flere i område, som har lyst å bli kjent så si i fra. Har ingen i min omgangskrets som er gravide, så hadde vært koselig å ha noen å dele erfaringer med, samt trille litt turer seinere:)

 

Blei nesten som en kontakt annonse det her, mangler bare: "glad i skog og mark":) Hehe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

Jeg er også førstegangsfødende på 27 år med termin 10 okt.

Bor på teisen så det er ikke så langt unna deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor litt utfor oslo men er stadig vekk innom til legen/ svømmetrening o.l. Er 26 år og førstegangsfødende. Har termin 3okt og kjenner heller ikke så mange andre gravide. Det hadde vært veldig koselig å bli kjent med flere i samme situasjon:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også litt utafor oslo, er 22 år og venter ei jente ca 22 oktober. Hadde vært koselig å møtes ja :)

 

Jeg og veeeeenter for harde livet om dagen. Holdt ei lita snuppelure på 4 uker idag og kjente det rykka i hele kroppen, ble liksom ikke mindre babysjuk og klar for å møte snuppa da nei :P

Åååå, la tiden FLY!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er også førstegangsfødende, 22år, med termin 26oktober :-) Bor ikke i Oslo, men ikke så altfor langt unna, Asker :) Er sykmeldt om dagen, nyinnflyttet fra Trondheim så kjenner derfor ikke så mange rundt Oslo. Jeg venter også en liten prins:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til på Skullrud jeg da!

 

24 år og har termin slutten av oktober eller begynnelsen av november. De får ikke helt bestemt seg.

 

Har fått tre termindatoer allerede:)

 

Men som jeg sier, han kommer når han vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var her inne hos dere og sniktittet litt. Har termin 9.november og kunne gjerne tenke meg å møtes på dagtid hvis jeg fÅr presset det inn i timeplanen min. Jeg har førstegangs, 27 år og bor på Lambertseter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Kanskje vi skulle avtale et møte før det blir "for sent"? Har termin tredje oktober så tiden fremover blir bare mer og mer spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...