1baby,og 1 spire Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Før sovnet hun å sov helt til hun skulle ha mat igjen iløpet av natta.Nå har hun begynt å våkne etter 45 minutter ,og da nytter det ikke uansett hva vi gjør for å få henne til å sovne igjen. Eneste som nytter er å la henne være oppe 1-1,5 time igjen. Kan dette skylles at hun har begynt med velling om kvelden? Eller trenger hun kun en liten lur og ikke er trøtt nokk til å legge seg for natten. Samme tid jeg legger henne som før, kl 19.og da er hun trøtt og sovner av seg selv med en gang. Håper noen har noen råd om hva det kan være
shimonie Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 min har også vært litt sånn. nå er han jo litt eldre enn din da men. for vår del tror jeg det kan være en slags uvane han har fått for et par uker sia da han var sjuk. for før pleide han å sove til morran når han sovna for kvelden. selv om det nå om dagen kan ta litt lenger tid enn for 3 mnd sia. ho gråter og sånn når dere prøver å legge ho igjen eller? her blir det hylskriking... men igår tok jeg han med inn i senga vår og lå der med han i armkroken. da sovna han med en gang, og så la jeg han inn igjen. så sov han til 7.30=) kan nok være en fase ho går gjennom, forhåpentligvis! eller som nevnt, en uvane.
1baby,og 1 spire Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Tusen takk for svar godt å høre det er flere som sliter med det samme.Blir bare skrik ja, og på mandags kvelden ente jeg med en gråtene ungen helt til 23.30 fordi jeg prøvde å få henne til å sonve igjen. I går tokk jeg henne opp å da sov hun hele tiden etter jeg la henne igjen , etter hun hadde vært oppe litt over en time. Prøvde å ligge med henne i senga også og var slik hun sovnet til slutt mandag ,men det var etter mange ture i våres seng også.Håper det er en fase og ikke noe hun har plan om å fortsette med. Det gikk jo så bra her for en liten stund siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå