Gå til innhold

Er det vi som er tullete her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har akkurat startet opp med speidergruppe og er leder for denne. Med seg har han fått flere flinke mennesker og alt virker veldig lovende. Hver aldersgruppe har sin egen lille "gruppe" og to til fire ledere.

Så langt var alt greit. Så ba han alle lage en halvtårsplan for gruppene sine og sammen bli enige om et program slik at alt var klart til høsten. Da startet problemene. En av lederne hadde laget forslag til ting som kunne gjøres i gruppa samt funnet datoer som dette kunne gjøres. Det ble innkallt til et møte, og på det møte var alle positive til forslagene, men poengterte at flere av dem nok var beregnet for de litt større speiderne (dette var til en småspeidergruppe), men at mye kunne brukes. Det ble laget en plan og alle gikk hjem fornøyde. Unntatt denne dama da som sendte melding til min mann og ga klar beskjed om at hun hadde blitt tråkket på og at han var en kødd og en idiot og at hun selvsagt ikke kom til å fortsette å være leder.....? Hun hadde lagt såååååå masse arbeid inn i denne planen at bare det å kalle til et møte var fornedrende. Men hva trodde hun? At det ikke var et demokrati? at hun skulle bestemme alt? Hun var ikke hovedlederen for gruppa og det visste hun jo...... Hun nekter å ta telefonen når han ringer for å få klarhet i ting og for å være helt ærlig synes jeg hun oppfører seg som en 4 åring. Hvordan skal vi gripe dette ann. Denne dama er faktisk nærmeste naboen vår???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forresten andre også som har laget forslag i gruppa, men de har ikke laget slike scener.....

Skrevet

hva med gå bort til henne ?? det hadde jeg gjort da huner naboen deres ?? Tror jeg hadde sparket henne ut av speidergruppa ... slik oppførsel er ikke akseptabelt...

Skrevet

Ja jeg har i grunnen nevnt det for mannen min. Er hun vanskelig allerede nå så vet jo ingen hvordan det blir senere..... men synes ikke det er lett. Frem til nå har vi vært veldig gode venner med disse naboene....

Skrevet

flere?

Skrevet

Hun hørtes fryktelig sær og vanskelig ut synes jeg. Skaper en ubehagelig situasjon for alle. Ville kanskje kalt alle inn til nytt ledermøte og tatt opp problemet der, så kan man i plenum avgjøre hvordan man skal håndtere det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...