*Hønemor81* Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Høres jo nesten litt perverst ut, men jeg har IKM på søndag, og veldig sensitive og ømme brystvorter, samt en del murring og stølhet i magen (som også kan skyldes at jeg trente på mandag for første gang på YEARS!) Denne uka er jo egentlig bare en lang lidelse frem til testing i helgen...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei hei. jeg også har meget ømme og sensitive bryster og brystvorter. de er også mer harde enn før. samt at jeg smerter og ubehag i nedredel av magen/underlivet. hva skyldes dette?? litt hjelp her!!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 jeg pleier alltid å få kjempe ømme brystvorter etter el..men denne gangen er jeg ikke noe øm.. enda jeg har testet positivt på el...hm... merkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå