Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 skiver med Ingers Rugbrød

1 bøtte kaffe

1/2 wienerbrød (kremt var i kaffebesøk)

4 gulerøtter

Skal nå snart heise rompa mi opp på ergometersykkelen (som jeg forøvrig må grave frem under et tykt lag med klær, duker o.l som jeg ikke har sett siden før ferien)

Flere med bekjennelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen bekjennelse, men jeg må få si at du spiser altfor lite i løpet av en hel dag=)

Skrevet

Er ikke ferdig med dagen ennå. Har syklet i 35 minutt nå med rimelig høy intensitet. Etterpå spist Allevo suppe (apotekslankeprodukt) med gulerøtter i samt 2 skiver Ingers. Glemte å skrive at jeg har spist en banan tidligere i dag, og rekner med at det blir banan til kvelds også. Det er godt mulig jeg er på bærtur når det gjelder kosten, må vel prøve å skjerpe meg der.

Skrevet

To skiver m geitost til frokost, risifrutti på jobb, flesk og potet til middag, en hel pose med taffel sticks, en stratos og en bolle med rug fras til kvelds. Det var dagens slankis......eller....

Skrevet

Vel, visst du er 170 høy og 57 kg trenger du vel ikke tenke så hardt på inntaket. Beklager hvis tråden min irriterer deg, men det så ut til at flere her inne ville prøve å motivere hverandre til vektreduksjon

Skrevet

Kjære deg, har da ikke irritert meg over denne tråden. Jeg prøvde bare å være litt morsom, men da skal jeg la det vær. Jeg er slettes ikke ute etter å lage bråk eller tulle med noen. Vi er alle like mye værdt uansett hvordan vi ser ut. Skjønner utrolig godt hvor vanskelig det kan være å gå av noen kilo. Gikk opp 26 kilo selv under siste svangerskapet. Grunnen til at jeg har gått ned så mye nå er deprisjon og sykdom, ikke slanking. Skulle gjærne vært det foruten. Ber så mye om unnskyldning hvis jeg støtet deg på noen måte.

Skrevet

Hei sola!

Frokost: 2 30 days tabletter, 2 knekkebrød med gulost, samt kaffe

Lunch: 2 knekkebrød med Philadelphia

(sykle til og fra jobb i motbakker og regn (tror jeg forbrenner mye mer når det regner...)

Jogge 35 minutt til svigermors hus, spiste

Middag: 2 kjøttkaker med 2 poteter, grønnsaker og saus, men bare litt....

Dessert: sjokoladepudding med vanlijesaus (bare litt)

Kvelds: Brødskive med hjemmelagd jordbærsyltetøy

Nå: 2 30 days tabletter igjen.

Føler meg temmelig sunn og frisk, har spist litt frukt innimellom.... Men det må jo være sunt. Hvor er middagen din i oversikten over inntak?

Skrevet

Ja, flink er du. Skal jogge etterhvert jeg også, må begynne litt i det små. Siden barn og mann ikke har vært hjemme idag ble middagen Allevosuppen. Jeg brukte 30 days i sommer, men så ikke noe resultat av det. Kan ikke skylde på tabl, men heller min lave aktivitet. Spennede å høre hva du synes etter endt kur

Skrevet

Hmm skal prøve å tenke litt tilbake på alt jeg har spist..

1 skive med leverpostei og eplejuice til frokost

litt chips i bilen da kvalmen overtok

kylling og ris til middag

to skiver med ørret og eggerøre til kvelds på besøk, mer eplejuice

litt is me rørte bær, og litt sjokolade pudding med vaniljesaus

to glass litt store med smootis.. hjemmelaget

ingen trim idag..

Skrevet

Blidsomeisol: Har lyst til å sende deg et forslag, men du har ikke profil, send meg gjerne en PM.

Jeg har en kjempefin diett som du ikke sulter på, som jeg fikk av Personlig trener som er kostholdsveileder og utdannet kokk. (Jeg trener endel med fitness/bodybuilder utøvere så den er veldig utprøvd med resultater)

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...