Gå til innhold

Dere som er gift og har hvert gift lengre enn 1 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere noe fra forloverne deres på bryllupsdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er det vanlig? *går og krever inn 3 gaver med en eneste gang!*

Skrevet

Nei, det har vi ikke fått. Er det vanlig??

Skrevet

Nei! Hvorfor skulle vi det?????

Har vært gift i 11 år, og bryllupsdagene feirer jeg bare med mannen min! Vi gir hverandre noen små gaver.

Skrevet

Nei, aldri fått noen gave, men får alltid sms med gratulerer osv:)

Skrevet

Blir invitert på kaffe og kaker hvert år, av og til på middag! :-) Koslig tradisjon, og fin unnskyldning til å treffes! Blir jo litt sjelden man rekker det i disse travle småbarnstider...

Men, vi hadde ikke reagert om vi ikke hadde fått noe som helst, tror egentlig ikke det er vanlig?

Skrevet

Nei.. Men vi var forlovere for hverandre da (jeg og venninnen min altså) og hun får ingen gave av meg heller.

Skrevet

Nei! Og ikke får vi SMS heller. Tviler faktisk på at de husker datoen, men jeg anser det ikke som et dårlig valg av forlovere av den grunn.

Må nesten dra på smilebåndet. Med unntak av min egen, er det eneste mine foreldres bryllupsdag jeg husker. Og da sender jeg alltid en SMS med gratulerer med bryllupsdagen.

Skrevet

Nei har vært gift i 7 år men aldri fått noe for det..... Hmmmm det synes jeg faktisk at jeg fortjener:o))

Skrevet

Jeg som forlover gav venninnen min og mannen hennes en blomsterbukett da de hadde vært gift i 5 år...

og en blomsteroppsats da de hadde 10 års bryllupsdag. (satte da brudebilde av de, med gratulasjon inn i lokalavisen til de også).

Neste gang blir nok når de har sølvbryllup.

Skrevet

Nei, de husker det ikke engang. Jeg husker ikke bryllupsdagen til venninna mi jeg var forlover for heller så kan ikke forvente det syns jeg.

Skrevet

Nei.

Feirer ikke bryllupsdagene selv engang vi. ;-)

Synes hverdagene er det som teller jeg for min del. :-)

Skrevet

har vært gift i 3 år har aldri fått noe som helst oppmerksomhet fra forloverne på bryllupsdagen, ingen av dem husker det. Men mange andre venner som sender sms og husker på oss!

Skrevet

Nei, men får alltid en hilsen på sms eller telefon fra samboeren til min manns forlover. Vi giftet oss på bursdagen hennes ;-)

Skrevet

Nei, aldri fått det, ikke sms heller...

Skrevet

Ser ut fra svarene jeg har fått at det ikke er vanlig, så da kunne jeg spart meg noen kroner :-)

Jeg er forlover til ei venninne som i dag har hvert gift i 3 år, har i dag og på dagen i fjor stikki en rask tur innom med en blomsterkvast og gratulasjoner til paret. På 1 årsdagen kjøpte jeg en kurv som jeg fylte opp med "det mest nødvendige til en romantisk kveld" å satte på trappa til dem kom hjem fra tur.

For oss er det også flaggdag på denne dagen :-)

Konklusjonen må jo da være at jeg er noget sær.... hmmm.....

Skrevet

Nei,men en søt tekstmelding får jeg og det er veldig hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...