Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er midt i oppussing og vil så gjerne bli med å delta, men har jo lest ulike steder at man skal holde seg borte fra dette. Men hvor "hysterisk" er dette?? Husker jeg malte sist jeg var gravid og ingen som sa noe om dette da.... Noen av dere som har pusset opp\malt innvendig når dere er gravdide? Er 21 uker på vei og har jo sett på UL at er som det skal foreløpig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal nok være forsiktig meg å male ja, men viss malingen er vannbasert så kan du male i ett rom mens det er god utlufting, noe foran munnen å nasen hjelper nok og:)

Skrevet

Vannbasert maling er verre enn olje maling. Den avgasser lenge etter lukta forsvinner. Det beste er Acryl maling. Vi er nettopp ferdig med å pusse opp stua. Tross bekkenplager har jeg mala flere dager i strekk. Jeg er 24+2 nå. Legen og Jordmor, samt han i maler butikken, mente det var helt i orden å gjøre. Jeg har også pussa opp i tidligere svangerskap.

Hva gjorde dem før i tia a? Smørte inn husa med tjære, og sto med nesa i salmiakk..hehe..

Skrevet

Det stemmer at vannbasert avgir gasser i litt lengre tid enn oljebasert, men dette er etter at man er ferdig med å male. Det er mer skadelig å male med oljebasert enn med vannbasert maling. Den vannbaserte bruker lengre tid på å herdes enn oljemalingen. Men som sagt det er i dagene etter malingen..

Skrevet

Vi har kjøpt vannfortynnet oljemaling. Den skal det ikke være noe fare med sier de. Den har både svane og blomst på seg.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...