mams05 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Vi er midt i oppussing og vil så gjerne bli med å delta, men har jo lest ulike steder at man skal holde seg borte fra dette. Men hvor "hysterisk" er dette?? Husker jeg malte sist jeg var gravid og ingen som sa noe om dette da.... Noen av dere som har pusset opp\malt innvendig når dere er gravdide? Er 21 uker på vei og har jo sett på UL at er som det skal foreløpig...
kriztie Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har malt hele stua og soverommet vårt iløpet av sv.skapet. Hadde på meg en sånn maske over munnen og nesen, og vi lever nå) Så lenge du passer på å lufte og ta deg mange friske pauser ute, så tror jeg ikke det skal være så farlig:o)
Kikki1982 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Samme som hun skriver over her, har malt litt både innvendig og utvendig. Gjør det jeg greier, lufter godt, passer på å ta pauser så jeg ikke skal bli for sliten i ryggen eller andre steder. Har gått veldig bra med både meg og baby så langt!
dalldiri Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 har oxo malt og pusset opp under svangerskapet.... å alt har gått bare bra;-)
mams05 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Åh, så bra da...vi bor uansett ikke i huset, bare maler noen timer, deretter hjem igjen...vil så gjerne ha alt klart til babyen kommer:)
Nr2iNovember Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg er 33.6 i dag, og pusser fortsatt opp her hjemme. Ingen grunn til å være hysterisk tror nå jeg. Men man bør jo selvsagt lufte godt ut hvis man maler, og tenke litt. Man legger seg ikke til å sove i et nymalt rom f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå