Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Det står på pakken (Nestlè-grøt) at man skal blande den med vann, men har hørt at noen bruker mme? Jeg har blandet med vann hele tiden, og lurer nå på om jeg er helt på jordet??
Zitro Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Bland med det som står på pakka, bruker du mme når det står vann så blir den altfor mektig for den lille babymagen. Ofte er det nemlig mme pulver i grøten, slik at når du har vannet oppi så blir det riktig blandingsforhold.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Skal blandes med vann ja.. Har ikke hørt om noen som blander i mme. Ville fulgt det som står på pakken.
Joikaboll@ Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Bland med vann du, blir en litt "rar" smak på grøten om du bruker melk, for det er tørrmelk i grøten.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Godt å høre Sliter sånn med ammingen for tiden, så jeg har liksom mistet litt selvtillitten når det gjelder mat til snuppa.. Nå får jeg ta meg sammen og stole på meg selv
shimonie Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 jeg blander med mme. han bare spytter den ut dersom jeg blandr med vann. kan da ikke være så farlig det vel?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Står det at du skal blande med vann, så skal du blande med vann. Du får kjøpt grøt som du skal blande med mme og, men da står det det på pakka. Det er allerede melkepulver i den du skal blande med vann.
Labambie Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Det er IKKE anbefalt å blande med mme. Dette pga vitaminene som er tilsatt i grøten, bruker du mme i tillegg blir det for mye av de fettløselige vitaminene som i lengden kan være skadelig for lever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå