Gå til innhold

jippi! HAR født!


cine79

Anbefalte innlegg

Lillegutt kom på termindato 11 august, bærum sykehus. Alt gikk flott, vannavgang kl 04.00 og han kom ut klokken 18.00.. tok litt tid, men med litt lystgass og epidural gikk alt fin-fint. Stor og god på nesten 4,5 kg og 51 cm! Utrolig godt å få fødselen overstått, LYKKE til til dere andre som går og venter fortsatt! Dagen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så kjempe masse. Tenker meg at det er stor stas nå ja :) :). Her blir det keisersnitt den 21 august. Så det er noen dager igjen. Skal i litt bryllup og andre arrangement. Så jeg skal få dagene til å gå. Har vært heldig med bra blodtrykk hele tiden, så jeg har holdt meg i god aktivitet hele tiden. Så jeg kan ikke klage på noe i grunnen. Men begynner å bli temmelig utålmodig nå jeg !!!.

 

Høres kos ut. Gleder meg - eller rettere sagt så har jeg skrekkblanda fryd :) :)

 

Kos dere videre med det største underet av alt !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) traff ikke 080808 du heller nei. Men det ble ikke langt unna da.) KOse dere masse med det liille nurket. Gleder meg til det er min tur jeg nå. 7 dager til termin idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse!:) Endelig ble det din tur også, også på termindatoen, det er sjeldent:) Termin på lørdag jeg, så håper håper han kan komme da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...