Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 heisann.. jo d gikk bra..fikk mye menssmerter i natt..skikkelig sterke..å varte i ein time..ble kjemperedd for som du sikkert har sett her inne ,av noen av innleggene mine så har babyen snudd seg til seteleie,,å jeg er bare redd å frustrert,.,har fått meg en knekk ..å vil ikke føde lenger.. skal til ny time i morgen tidlig kl 8 for å få vennings akupunktur..å se om han han snu seg..men nå begynner jeg å tvile på d og..d går veldig opp å ned hos meg i dag.. d virker for godt til å være sant at skupunktur kan virkelig snu han.. som jeg nevnte i tidligere innlegg så har jeg skjøvet vekk fødslen..å tanken rundt d..men så plutselig begynnte jeg å glede meg ..men nå har alt snudd seg igjen..å jeg er bare redd:( så d var et nytt syteinnlegg fra meg..sorry:( når skulle du ?
Turtelduen Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Huff det var leit å høre... Men jeg tror at akupunkturen funker, bare du ikke mister helt motet... Jeg fødte natt til i går jeg. Og skal love deg at akupunkturen har skyld i at det gikk så fort og greit! Hadde jo da gått med menssmerter og svake rier som kom og gikk helt på tverke i noen døgn. Men plutselig etter sex på mandags kveld kom riene som haggel... Turte ikke gå lengre hjemme enn 1 1/2 time, fordi de var så mye sterker enn hva jeg husker at riene mine var i tiden hjemme med de andre. Da jeg kom opp på sykehuset 2 timer etter første rie hadde jeg 5 cm... Og det mener jeg er takket være akupunkturen! Babyen var så ute 3 timer senere og jeg sprakk ingenting! Og det mener jeg også var takket være akupunkturen... Så ha troen på akupunktur du, skal se at det har funket på en eller annen måte... Også får vi bare håpe babyen snur seg... Skjønner rimelig godt du er fortvilet... Men du vil absolutt ikke ta KS eller?
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 har du født???:)er d n oe jeg ikke har fått med meg,eller er jeg bare så borte vekk at jeg faktisk har lest om fødslen din å svart deg?? guuu nå fikk jeg tårer i øynene..sååå kjekt å høre at alt gikk bra:) gratulerer sååå mye:) alt som har med sykehus å gjøre skremmer meg egentlig ganske mye..å bare vite at jeg skal ligge på en benk å tenke at nå skjærer de i meg..den takler jeg ikke..å tiden etterpå ser jeg og svart på..så ks blir siste utvei..men d gjør og vaginal fødsel og hvis han ligger i seteleie fortsatt om noen uker.. herregud så pysete å redd jeg føler meg..å ikke minst svak..skremt for d ukjennte..men skal snakke med jm mi i morgen å lette på d jeg har på hjertet..for dette er ikke noe god følelse.. men nok en gang..gratulerre såå mye:)
Turtelduen Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Hehe, nei er meg som ikke har ropt det ut... Skjønner det med KS da ja... Ikke noe kjekt når en er redd for sykehuset på den måten... Men da er det jo fint at en har så godt støtteapparat som en har ved setefødsel da... Slik hun skrev hun som skrev de andre innlegget til deg her. Jeg har jo tatt epidural alle 4 gangene og det er som hun skriver ikke vondt. Og ja, faktsik værre med bedøvelse hos tannlegen! De setter lokalbedøvelse først, så det er det lille stikket bare... Men de kan jo fort snu seg også da! Min svigerinnes sønn snudde seg jo rett før... Min fødsel gikk så fort denne gangen at jeg kjente masse av riene selv med epidural. Men det kan være at siden det gikk så fort i forhold til andre fødslene så var denne i utgangspunktet mye kraftigere rier... Hun jm jeg hadde sa at fra jeg kom hadde jeg kraftige rier. Med de andre hadde jeg dårlige helt til jeg fikk drypp... Så uansett om gutten din snur seg eller ikke så skal det nok gå veldig bra! Jeg tror at du er heldig som er flergangs også, for da hører de på deg. Det er jo gjerne sånn at dem kommer med alt mulig råd til førstegangs og skal prøve alt de føler er best... (men som jeg har erfart ikke er best for en) Fortell om din angst og si hva du vil ha ut av den fødselen. Det gjorde jeg og følte jeg hadde kjempe kontroll!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 tusen takk for svar..å oppmuntrende ord fra deg og:) d hjelper altså..jeg vet jo ingenting om dette..så d skal bli godt å få snakket med jm i morgen.. krysser fingrene for at akupunkturen i morgen hjelper nåer jeg totalt utslitt å må bare gå t sengs.. kem:) å kos deg med lille nurket:) hvor stor var hun?
Turtelduen Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 Hei igjen! Håper det går bra med dere! At babyen har snudd seg og du gleder deg til fødsel... Jeg storkoser meg! Nå har melka kommet og babyen er tydeligvis veldig fornøyd! Hun var 3200 g, veldig stor i forhold til hva jeg hadde trodd... Krysser fringrene for at det har gått riktig vei for deg nå da...
Gjest Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 heisann:)så godt å høre at dere koser dere:)synes du 3200 var stort?hehe men fikk du før tiden? du..d har skjedd noen forandri nger i bevegelsene her..men jeg aner jo ikke hva som er hva..noen ganger tror jeg d er hodet her oppe med ribbebena..men så tviler jeg litt og for d virker så stort i forhold til et hodet.. er helt forvirret her jeg sitter med alle tankene:) jeg har som tidligere nevt i innlegg her,har prøvd å ligge på alle 4,moxa behandling og akupunktur.. men jeg skal ikke på ny ul kontroll før den 25 ..d er lenge å gå å vente altså.. jeg er jo 38+1 i dag..å babyen er knappe 3 kg,så jeg har jo håp at han vil snu seg ,siden d ennå var god plass.. kjekt du kommer innom av og til å hilser på da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå