Lotta med novembergutt Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Gjerne om hus, hjem, barn, graviditet, mote, shopping - ja, jenteting
Mina06+Mats09 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 kan jio titte på min så kan du se den nye sykkelen jeg har fått i dag.. hehe... men er bare en helt vanlig blogg om meg og min fam. da=) www.anjaausland.blogspot.com
Gjest Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Har ikke blitt så mye om shopping enda, men det kommer. Ellers har jeg om hus, hjem og barn. Har snarveier å trykke på på høyre side, så finner du lettere det du vil se på og lese om http://fdtmedenpilleipanna.blogspot.com/ Har du blogg da? Hadde vært kosli å titte her jeg sitter så ensom
kokkelimonke Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg har også blogspot. Hvordan får dere bloggene deres så fine? Med farger og bilder og moroe funksjoner ogsånt? Jeg vil også ha!
Lotta med novembergutt Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 Takk takk Nå skal jeg kose meg! Jeg har kjempelyst til å begynne å blogge selv, men har vel egentlig aldri fått ut fingern... Begynte på denne tiden i fjor, men det ble med det ene innlegget :\ Men nå skal jeg begynne igjen - adressen er nystuen.blogspot.com VELDIG tomt der foreløpig da
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Jeg har også blogg, skriver litt om alt, men nå er det en liten stund siden jeg har oppdater.Bloggen min er låst da. Elsker egentlig å blogge:) Hvis du vil ta en titt kan jeg godt legge deg til, men da må du sende meg mail adressen din på pm:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Min er veldig ny, men du kan jo se, hehe:p http://kinesdiv.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå