moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 jeg ikke bor i byen! Eller skal jeg si for at jeg ikke er omringet av take away, pizzabakeren, mc donalds, bumat ol. Jeg hadde i alle fall ikke gått ned i vekt nå når sambo er vekke, men hadde nok gått drastisk opp i vekt! Det gjelder å komme over søtsuget. Det tar noen dager, men er verdt det. Og nå må jeg komme meg på banen igjen etter jeg måtte hoppe av kuren pga den der dumme betennelsen..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Bor ett stykke unna vi også =) Hvordan kur går du på?
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Går/gikk på/skal videre på karbokutt!! Det gikk over all forventning før jeg fikk den dritten!! Så jeg skal fortsette på den =)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Ketolyse eller en annen? heter den karbokutt kanskje??
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Det er ketolyse, men jeg følger det ikke helt slavisk, da legger man lettere på seg når man begynner me karbo igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå