Vimsaaa Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hvor mange joggedresser/kosedresser har barna deres?
Poteto Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 2 addidas.. en med viking merke på å en med leke i armen kjempe fine å gode.. hun er 1 år..
Gjest Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Ingen faktisk - ikke noen av gutta. Jeg er ikke så glad i joggedresser - og eldstemann fikser ikke de tjukke gensrene som alltid følger med. Men eldste har to treningsbukser da som han bruker på turn med en tynn genser eller t skjorte til.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 5 stk. Vanlige bomullsjoggedresser i fine farger:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 maange!!! bare et spørsmål, dere som svarer ingen, går unga deres alltid i olabukser o.l da? er veldig glad i joggebukser, lett for ungen og bevege seg i og leke i.
Ksenia & Anjem Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 maaange!! deilig for han med behagelige klær i bhg
mamma til to=) Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 5 joggebukser ihvertfall, bruker nesten bare det og noen myke ola bukser. Liker ikke stive bukser.. Han er snart to.
3 nydelige jenter <3 Skrevet 13. august 2008 #14 Skrevet 13. august 2008 Ingen joggedresser her i huset Jeg har to jenter så de går for det meste i tunika/kjole og tights og det er jo klær som er like komfortable som joggedresser.. De bruker ikke ola-bukser for det blir veeldig stivt (bortsett fra ola-buksene til jenter fra Mexx, de er sinnsykt myke og gode!)
Meg og knoll&tott Skrevet 13. august 2008 #16 Skrevet 13. august 2008 Jentungen på 5 har ingen, går nesten kun i kjole/skjørt med thights/strømpebukse. Hun har noen jeans, men er helst sånne myke bomulsbukser hun foretrekker. Guttungen på 7 har mange... 3 stk kappa (Brann klær) og noen adidas. Har trener fotball 2 ganger i uken, så det går noen skift. Han foretrrekker jeans til dagen.
skorpionfruen Skrevet 13. august 2008 #17 Skrevet 13. august 2008 Ingen hvor overdel og underdel matcher. Har vel en sånn type joggebukse. Hun hater de, de er ikke fiiiine selv elsker jeg slike klær men snuppa på 4 er en riktig jålelente.
Banshee Skrevet 13. august 2008 #18 Skrevet 13. august 2008 1 her. Men maange hele dresser fra Katvig og Molo f.eks. )
Mom2Two Skrevet 13. august 2008 #19 Skrevet 13. august 2008 Minsta har en rød hun har arvet etter storebroren, en rosa hun har arvet fra gudmorens datter og en lilla fra H&M. Størstemann har en svart/grå overtrekksdress som han bruker til fotball og tennis, en blå og billig joggebukse kjøpt i Barcelona.. Han trenger faktisk en eller to til, da han driver med så mye sport. Har vært på utkikk, men finner bare slike i collegestoff/bomull. Vil ha slike treningsdrakter til han, blir ikke så kald når man svetter da,
Gjest Skrevet 13. august 2008 #20 Skrevet 13. august 2008 Jeg har vel to fra polarn o pyret.. som er kjempe fine en ole brum fra hm.. og to sånne dasse bukser fra hm til 50 kroner stk.. de bruker vi bare inne... Er det ikke noe "joggedressunge" her.. =)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #21 Skrevet 13. august 2008 Jeg svarte ingen, men jr går ikke alltid i ola bukser. Egentlig veldig sjelden. I bhg bruker han det kun når det er tørt og varmt, slik at de kun går i bukse - uten dress og regntøy. Ellers har han mange bomullsbukser i ulik fasong. De fåes jo både foret og som tynne sommerbukser. Myke og gode er de og. Og så har han noen strikkede ullbukser til vintersbruk, og en deilig velourbukse fra Molo som er supermyk. Den brukes også på uværsdager.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. august 2008 #22 Skrevet 13. august 2008 han har bare 1 komplett joggedress, men han har maange joggebukser (ca 10 stk kan jeg tenke meg) som han bruker i barnehagen Syns det virker mest behagelig for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå