Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

........når man ser på "Charterfeber" på TV3?!! Og jeg har bare sett reklamen for det.. Blir ordentlig "rødmeflau" av å være norsk når jeg ser de bananklatrende apekattene oppføre seg sånn når de er på ferie :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å tenk på slike ting du, og få produsert ett barn!

Du har INGENTING på bim og gjøre i slike EL-tider :S :P

Skrevet

Ungene kom hjem- men vi har da brukt tiden godt skal jeg love deg!!

Har jo 40 timer igjen :o)

Skrevet

Hva skrev jeg nettopp til deg!

HOLD DEG UNNA BIM!!!

Barn ingen hindring for f!

Sett på barnetv og stapp i de godis mens dere gjør det unna fort og gærli..

Å lage barn ekke noe kos, det er hardt arbeid!

Skrevet

Du ass... Jeg tok bilde av testen og sendte mms til gubben om beskjed om NULL overtid i dag.. Her var det selvsagt fullt hus når han kom hjem- TIDLIG.. Passa jo bra at EL kom nå, du vet- han skal jo bort i helga:) Så her skal det ****!!

Vi lo når vi var ferdige; for vi har liksom barn fra før som har sittet på første forsøk og da har vi ikke stresset en dag. Nå driver jeg med disse hersens testene mine, og blir helt kokkelimonke når EL testen er positiv.. Har aldri tatt en sånn test før i hele mitt liv.. Rart jeg i det hele tatt har en liten flokk allerede??

Skrevet

Dra med deg kokkelimonken din inn på Skravle sammen med strikketøyet og kaffekoppen, her skal det krangles for faen!

Og ja, nordmenn er fjonge når de er i Syyyden.. Spania må de dra til, men med norske bleier, norsk mat..-

Skrevet

Er vel ikke noe galt med å flytte norge til varmere strøk er det vel?

Skrevet

Det er noe VIRKELIG galt med å dra til varmere strøk OG ta med et kamerateam for å dokumentere det -i alle fall når man insisterer på å oppføre seg som alle fordommene om nordmenn i syden tilsier!

Jeg og blir flau bare jeg ser snurten av "kongen av Mallorca"!!

Jeg skjønner ikke at folk orker å se på sånt, jeg.

Huff, et annet realityprogram jeg gremmes av er det der "ung mor søker..." (eller hva det nå het)

Pinlig!

Skrevet

Hehe, nå først så jeg at blå ballong skrev at "å flytte Norge til varmere strøk", hehe.

Leste flytte FRA Norge til varmere strøk, jeg ;-)

Skrevet

Balooa; Det var Chicka sin skyld at jeg sporet av!!! Hun blander liksom inn EL midt i Syyyyden kranglen min!!

Hadde mine foreldre, tanter/ onkler eller andre i nær bekjentskapskrets vært med på et så tåpelig program hadde jeg blitt enda flauere.. Det er tildels greit at jeg ikke kjenner de som er med, men jeg blir flau over de.. Snakker Petter- Solberg- norsk/engelsk og har liksom ingen hemninger..

Er det sånn vi nordmenn blir oppfattet i Syyyden, så er jeg glad og stolt over å si at charter ikke er noe for meg...

Skrevet

JAPP: Slutt og legg skylden på meg. Jeg KRANGLET med deg!

Skrevet

Det DRITER jeg i :P

Tralala jeg er så glad i dag...

kanskje jeg skal koste på meg litt charter til helga?

Rølpe rundt i SYDEN og drikke masse billige drinker og legge an på gud og hvermann,,,,

Skrevet

Ja faen, apropos legge an på, hvorfor MÅ liksom norske, brisne menn i feriemodus legge an på arbeidende norske kvinner? Hadde de vært i Norge hadde de ikke kikka på deg et halvt sekund engang.

Skrevet

Nemlig..

Ergo: Menn i Syyyden Blir Billigere med all den billige alkoholen. Gjør som KrF; få vekk den billige alkoholen!!

Skrevet

Vi kan jo "trøste" oss med at britene er enda mer harry enn ola nordmann i syden ;-)

Skrevet

En fattig trøst når jeg ser reklamen på TV3, Maren!!

Jeg må skru over bare av å se reklamen- jeg syns de driter seg så innmari ut!!

Skrevet

Sant så sant, det er rett og slett pinlig... Men, skal vi skylde på nordmenn på fylla eller reality tv?

Skrevet

Tja.. Nei til NorgesPakken på TV, mener du?

Så har vi kuttet både en grusom ny hårmote og fulle menn som legger an på damer de ikke ville hatt. Og damene er glad til, for de brekker seg av fylleånden og stanken av varm, svett kropp som stinker konjakk og fyll

Skrevet

Det var muligens det jeg mente...

For min del så ble jeg imun mot charterferie etter den ene gangen jeg var på pakketur til Tyrkia. Mistet vel også interessen for TV da jeg oppdaget internett...

Ferie er seiltur og kveldskos er sykkeltur på en kronglete sti!

Huff jeg høres ut som en håpløs idealist...

Skrevet

hvorfor er du så jævla kvalm mot japp? har jeg gått glipp av noe?????

Skrevet

Er det meg du sikter til her?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er så snobbete at jeg synes det er deilig å få bekreftet mine fordommer, så her ser vi på charterfeber med stor glede! Må innrømme at vi setter over på noe annet (hva som helst annet) innimellom, for det er jo unektelig fryktelig flaut!

Jeg synes de absolutt verste deltakerne hittil har vært cheerleader'ne- makan til oppmerksomhetssyke og uspiselige jentunger er det lenge siden jeg har sett- og jeg jobber i ungdomsskolen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...