3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Veldig lyst på sjokolade!! Hmmm... Noe sunt, og litt søtt jeg kan lage som demper godtesyken?? Noen tips?
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 hehe. vet ikke om det hjelper eg men eg har lyst på gullrot å dip!! men har ikke rømme:(
Alba44 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg har også hatt sååå lyst på noe i hele dag. Så dumt at mannen kjøpte sjokolade da han handlet i sta´... ;o)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Hehe... Snille mannen din, da, Alba34;) Fant ei flaske med sitron-Bonaqua i kjøleskapet og har tatt et par glass av den og det hjalp litt! Ellers hørtes jo gulrot med dip godt ut, men har hverken gulrot eller rømme;)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 jeg har vært flink og ikke spist godteri på en uke ... spiser hver tredje time, dvs at da holder jeg blodsukkeret oppe og får heller ikke lyst på søtsaker. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå