Gå til innhold

hva hadde dere på dere, dere som giftet dere "privat"???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså uten festligheter. Ser etter kjole nå, og etter planen blir det borgerlig bryllup og middag med bare oss og forlovere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss "privat", altså reiser vi til en by i utlandet og gifter oss på ambassaden der. I utgangspunktet var det bare oss og forloverne, men nå er det en stor gjeng med venner som også blir med:)

Og min plan er å ha en lekker, romantisk hvit/lys kjole, som sier "wow", men som ikke er brudekjole! Har ikke bestemt meg ennå, men har fått låne en veldig søt en som vurderes... Vanskelig det der!

Skrevet

hadde en todelt kjole fra pop in som faktisk så ut som en brudekjole

aylar hadde den på seg i en bildeserie i et blad en gang

-dog ETTER at jeg hadde giftet meg, ellers tror jeg ikke jeg hadde brukt den..

kostet meg 850 kr, fikk 50 kr avslag pga noen perler på overdelen som var borte

Skrevet

okey, jeg tenker kanskje en selskapskjole som går til knærne, og helst hvit - føler det ikke er "anledning" til å være stivpynta, samtidig som jeg ikke vil gi opp drømmen om min egen brudekjole

Skrevet

Hadde en enkel helt hvit,fotsid kjole med spagettistropper i litt brudekjoleaktig stoff,men mye tynnere og med pynteborder i noe gjennomsiktig greier(jadda,her har vi fagterminologien inne,du!) Har fått masse komplimenter for den kjolen. Kjøpte den på Be you i Oslo,der selger de brude-og festkjoler. Fikk den sydd inn og betalte tilsammen 3000,-

Giftet oss i Vegas,forresten.

Skrevet

Hadde en lang, smal kjole. "Beige" underkjole med grønn gjennomsiktig kjole over. Svarte sko og brudebukett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...