flypapir Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hva slags behandling får dere? Synes dere det funker? Jeg har hatt min 2.time hos en fysioterapeut som trener opp musklene rundt bekkenet. Virker bra så langt, men er bare 17 uker på vei, så de verste smertene har uansett ikke kommet enda... Men greit å forebygge litt. Sist jeg var gravid gikk jeg til en manuell terapeut som masserte og brukte laser. Jeg syntes ikke det var noe for meg, valgte derfor noe helt annet denne gangen... Kjekt å høre andres erfaringer!
BAcer vil ha flere :) Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hmm.. ble sykemeldt forrige gang i 7ende mnd, men gikk ikke til noe behandling. Denne gangen begynte det tidlig. Så jeg har blitt henvist til manuell terapaut. Har bare vært til 1 time, så har ikke merket så mye. Fikk bare en strikk som jeg trener med hjemme. Har en fot kortere enn den andre, så det var ikke så mye annet han kunne gjøre for meg. Må også gå med innleggssåle på den korte foten..
flypapir Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Kan jeg spørre om ene foten din er mye kortere enn den andre? Min er nemlig også litt kortere, ca 0,5cm. Litt usikker på om jeg skal skaffe meg såle... Fysioterapeuten min mente det ikke var nødvendig, mens ei jeg var hos tidligere mente jeg burde...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Gikk til fysioterapeut sist som masserte, ga meg øvelser og brukte sånn ultralyd-laser ting for varmebehandling. Funket ikke noe særlig, så denne gangen har jeg tenkt å be om henvisning til bassengtrening og se om det hjelper. Har begynt å få det igjen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå