ILRK Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Men det vil ikke bli noe mere... Holder på å bli gal av dette jeg... 4 gangen jeg har rier og plutselig så bare stopper det... Men det har ikke stoppet denne gangen da, det er bare ikke så intenst som det var i går kveld og natt... Vi har til og med hadd sex 2 ganger siden i går kveld for å få litt fortgang... Og nå er det begynnt å blø litt... aner ikke hva jeg skal gjøre... Har 1 time å kjøre til sykehuset, jeg vil ikke dra til for så å bli sendt hjem... Er så utmattet nå at jeg klarer snart ikke mere... Er helt i svime... Får sovet litt innimellom, men sover ikke noe godt, og maks 2 timer igangen...
Turtelduen Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 hei! jeg hadde noesom liknet svake rier på lørdag. det sluttet da jeg la meg. på søndag etter sex tok det seg opp igjen og jeg gikk hele kvelden med svake rier. men det stoppet opp da jeg la meg... På mandag gikk jeg hele dagen med murringer og jeg begynte å blø litt, blodet var blandet ut med slim da... Gikk sånn helt til sex kl 22.45... Da fikk jeg en skikkelig rie kl 23. Den var vond... Fikk plutselig hvert 10 minutt, sto jeg oppe eller lå nede kom de plutselig veldig tett, nesten i ett. Men de hadde lang tid mellom når jeg satt... Jeg var livredd for å ikke rekke bedøvelse, og siden riene var vondere enn hva jeg husker de hadde vært før i tiden hjemme ringte jeg føden. Jeg fikk komme. Dro så opp og kom rrett inn på enfødestue. 5 cm! og det kun 2 timer etter første rie... Så selv om riene mine var langt fra regelmessige var de veldig effektive! litt fra meg her jeg ammer verdens fineste nurk...
Turtelduen Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Sånn, der var jeg ferdig med å amme... Det jeg mener er at jeg var rimelig lei dette surret med at jeg hadde litt vondt bare og at det ikke kom i gang... Men skal love deg at det kom i gang når det først gikk... Har ikke født så kort før... Fra første rie til ungen var ute tok det 5 timer... Med de andre har det tatt minimum 12 timer... Så hold motet oppe, for nå kommer babyen snart. Når du blør kan det være tegning og det kommer av at mormunnen åpner seg og blodkarer sprekker. Men selvfølgelig kan en ikke vite, ta kontakt med føden om du blør mye bare... Lykke til!
ILRK Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Takk for svar... Blir helt forvirra av dette... plutselig setter det inn til gangs, og plutselig så stopper det igjen :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå