3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Emil begynte i bhg mandag forrige uke og er nå blitt syk. Feber i kveld, så jeg tror vi blir hjemme i morra... Nå som det liksom endelig begynte å gå bra i bhg og han koste seg... Håper det fortsetter selv om han får en eller evt noen dagers opphold nå.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Det er klassisk med oppstart i barnehagen det der... ;-) Eldstegutten min hadde ingen hele uker det første halvåret. Tror og håper det blir mindre på minsten min for han har allerede vært mye syk via smitte fra storebror. God bedring!
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Nora begynte 1 august og er tett i nesa, nyser og så vidt begynt å hoste litt. har litt feber og så blir hjemme dag her og.. God bedring til Emil! håper han blir friske snart;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Hmmm... Ja, da får jeg være forberedt på mye hjemme-med-sykt-barn-dager det neste halvåret, da, Spetakkel! Regna med det kom til å bli en del sykdom, men hadde kanskje satsa på at august ikke skulle være høstmnd i år, men ganske jevnt varm og fin;) "husmor"med lille Nora: Da begynte Nora og Emil ganske så samtidig;) Fant Nora seg fort til rette i bhg? Håper dere får en koselig dag hjemme sammen i morra, og god bedring til lille Nora:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Nora stor koste seg fra dag 1;) så tilvenninga gikk heldigivs grett:) Emil da? ja skal prøve å kose oss. har hun feber så blir det nok en sove dag. Har egentlig ikke tid til å vøre hjemme med sykt barn i neste uke. da begynner skolen! og sambo må jobbe. men må mann ta fri så må vi.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 Emil brukte litt tid på å akseptere at ikke mamma'n eller pappa'n var sammen med ham... Men på fredag i forrige uke og mandag denne uka var han i storform og blid og fornøyd og koste seg i bhg:) Passer ganske dårlig her også å være hjemme med sykt barn pga jobb. Mannen min er av gårde også... Men, men... Sånn er det nå bare. Håpe begge blir fort friske så de ikke "detter ut" av bhgmodusen igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå